|
B&W casa |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vice ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2015 Sted: Sorring, Danmar Status: Offline Point: 52 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-December-2015 kl. 01:38 |
Hej,
Jeg har brug for hjælp, jeg har 4 stk B&W casa ACM 65 loftindbygningshøjtaler jeg vil bruge som Atmos højtalere i et 5.1.4 setup med en Yamaha CX-A5100 som styreenhed, men jeg mangler B&W casa styreenheden til de aktive højtaler og her er så mit spørgsmål : Er der nogen som ved hvor eller om man kan få sådan en styreenhed? og hvis ikke, hvad man så evt. kan gøre eller bruge istedet?? Håber der er nogen som kan hjælpe Mvh. Tommy |
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
skriv til B&W, alternativt hifi klubben, de plejer at være flinke til at undersøge om det er stumper der kan skaffes.
|
|
![]() |
|
lstroem ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2016 Status: Offline Point: 3 |
Jeg har faktisk en stående, som er blevet til overs da vi lavede om i stuen her i starten af 2016, den vil jeg gerne sælge.
JEg kan se du bor i Sorring, jeg bor i Galten, så det er oven i købet tæt på.
|
|
![]() |
|
vice ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2015 Sted: Sorring, Danmar Status: Offline Point: 52 |
Hej, hvad skal den koste??
Mvh Vice |
|
![]() |
|
lstroem ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2016 Status: Offline Point: 3 |
Er 500kr helt skævt? :-)
|
|
![]() |
|
Det lyder fornuftigt hvis den er iorden, du kan ringe på 20942098 så kan vi finde ud af noget, er hjemme i morgen
|
|
![]() |
|
Den er i orden :-)
Ellers tager jeg den retur uden vrøvl Ringer i morgen |
|
![]() |
|
Lyder godt 😀 aftale, vi snakkes
|
|
![]() |
|
Hej, håber ikke du har glemt mig
![]() Mvh. Vice |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |