|
S: 2½" ekstern, XBONE spil mm. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Januar-2016 kl. 15:05 |
Jeg har fået en del hardware i overskud, som jeg her sælger.
Samsung G2 Portable 500GB 2½" USB 2.0 HDD Den kan trække strøm fra en enkel USB-stik, så den god som disk til et TV, der kan optage til USB enheder (som de fleste nyere kan), eller som nem transport, hvis du skal have data med over til vennerne. ![]() ![]() Sælges for 180kr Xbox One spil Dragon Age: Inquisition. 150kr Fifa 2015 - Intet cover, det blev væk under flyning. Smider den selvfølgelig i et uoriginal cover. 80kr Køb begge for 200kr Sidste emne her er udenfor kategori. Har moderator noget imod dette, så sletter jeg den bare igen. Levi's Men's Type 3 Sherpa Trucker Jacket str. XL Købt hos Amazon til 850kr, dansk originalpris (ifølge levi.com) er 1095kr. Den har aldrig været i brug. Jeg havde den på en gang, for at prøve om den passede, det gjorde den desværre ikke. Købt i oktober, så det er for sent at sende den tilbage. Der medfølger kvitering. ![]() ![]() ![]() ![]() Sælges for 450kr Alle varer befinder sig i Hillerød og kan afhentes på adressen eller sendes på købers regning. Betaling kan foregå over bankoverførsel, MobilePay, Swipp eller kontant. Priserne er faste, så det er først til mølle. Byder man på flere varer, så kan vi dog godt forhandle om prisen. Skulle der ellers være spørgsmål, så kom endelig med dem. Mvh Anders
Redigeret af Nagash - 16-Februar-2016 kl. 15:02 |
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
HTPC og chromecast vil jeg gerne købe til 750kr og 125kr hvis du vil sende det til Horsens.
|
|
.....
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det skulle da ikke være et problem. Send en PM, så finder jeg lige en pris på forsendelsen :)
|
|
![]() |
|
HTPC, Chromecast og RAM solgt. Der er ryddet op i første indlæg.
|
|
![]() |
|
Op
|
|
![]() |
|
Nogle priser justeret lidt
|
|
![]() |
|
quadrago ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 504 |
Vil gerne give 200kr for 2½" HDD inkl. fragt.
|
|
![]() |
|
Fragt for en HDD er alligevel så billig, at den har du nok også råd til. Prisen er 200kr uden fragt.
|
|
![]() |
|
Bump
|
|
![]() |
|
Alle priser nedsat
|
|
![]() |
|
sakird ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Status: Offline Point: 616 |
Byder 400inkl fragten for asus
|
|
![]() |
|
Det kan vi godt finde ud af. Skriv mig en PB, så aftaler vi nærmere.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |