|
Apple ødelægger din iPhone med vilje |
Besvar ![]() |
Side 123 23> |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Februar-2016 kl. 11:16 |
||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det er da lige endnu en grund til at holde sig væk fra det produkt. |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19627 |
||
Kan der snart koges mere supper på den historie?
Overskriften er fuldstændigt vildledende, det er ikke Apple der ødelægger telefonen, det er Apple der låser telefonen, når man ikke bruger originale reservedele. Kan man ikke leve med det, så har man købt en forkert telefon. Det kan vitterligt ikke bringe mit pis i kog...... Klaus |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24799 |
||
+1. Det er jo for ens egen sikkerhed. Og bortset fra det, så køber man en mobil til 5000+ kr, og så går man til en uoriginal reparatør. Kør dog til en Apple store i Tyskland eller Sverige, eller send den til Apple. Det koster ikke mere, at få en original skærm, end en dårligere skærm.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Det er vel ikke anderledes end at min hundedyre bil skal repareres på autoriseret værksted med originale reservedele for at bevare gensalgs værdien.
|
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
Det er da gak at købe en Telefon til så mange penge, den kan da ikke mere end så mange andre der er billigere, jo mere de har kostet jo større er chancen for at få den stjålet, og så har man mistet mange penge. Så en der er billiger og mindre attraktiv for de lang fingrede, og som man kan tåle at miste hvis det går galt. |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
||
Vi snakker ikke om gensalgsværdi... Er det OK hvis du får lavet din bil på et værksted hvor de monterer en uoriginal reservedel, hvorefter den ikke kan køre fordi bilens computer aktiverer startspærren!?
Redigeret af Pallec - 07-Februar-2016 kl. 12:30 |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Det ved du jo ikke en dyt om når du aldrig har ejet en iPhone. Lad nu være med de dumsmarte bemærkninger! ![]() |
|||
![]() |
|||
||
Jo! Jeg vil da ikke købe en brugt iPhone der har fået monteret uoriginal skærm. Har jo læst om at skærmen ikke virker som tilsigtet mere. Næh, men retten til autohjælp er pist borte ![]() |
|||
![]() |
|||
||
Retten til autohjælp er borte?? Den må du gerne forklare. Det er 100% legalt at få lavet sin bil på uautoriserede værksteder - med uoriginale reservedele - og stadig bevare garantien.
Redigeret af Pallec - 07-Februar-2016 kl. 12:42 |
|||
![]() |
|||
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1235 |
||
Ja, det er da en ting at garanti og lignende bortfalder, men at jeg skifter en skærm på en gammel telefon for at få den til at leve et par år endnu bør da på ingen måder gøre den fuldstændigt ubrugelig.
For at holde os i bil-analogien: Hvis du har en ældre bil der er ud over garantiperioden er det så fornuftigt at bilen nægter at starte hvis du sætter en uoriginal forrude i hvis den gamle går i stykker eller skifter batteriet til et du har hentet i bil-tema eller lignende? Det er da klart at der ikke længere kan være apple's problem hvis de uoriginale dele ikke fungerer som de skal eller på anden vis skaber problemer, men derfra og til at låse telefonen hvis man selv vælger at tage den chance - det er i min verden over stregen.
|
|||
![]() |
|||
Male80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2014 Status: Offline Point: 104 |
||
Som forbruger er jeg meget glad for at Apple gør det her, ville under ingen omstændigheder have mulighed for at mit fingeraftryk kan opfanges.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 23> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |