|
Medion |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Februar-2016 kl. 11:22 |
||
Hej.
Jeg har denne Medion,som har nogle små problemer engang imellem. http://aldi.medion.com/w6u9mdu38895/mkihzddk/?refPage=aldi Kan se har den her til salg i næste uge,ville det være et godt valg.? http://aldi.medion.com/md8836/dk/?refPage=Aldi Godt nok er det " kun " en I 3,men betyder det noget?? Er godt tilfreds med Medion Mvh. nesager Redigeret af nesager - 16-Februar-2016 kl. 11:22 |
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Mvh. JørgenT
|
|||
![]() |
|||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
||
Det kan sikkert fixes. Kontakten til at tænde med er ikke hvad den har været . En harddisk der larmer.Kan selvfølgelig skiftes. Og så er der lidt Windows problemer nogen gange under opstart og ligeledes under lukning. Så derfor var det jeg tænkte på at købe en ny. Mvh.nesager |
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
||
OK, det er selvfølgelig den nemme måde, og også dejligt med lidt nyt legetøj.
![]() Hvis du på et tidspunkt skal af med den gamle, kunne jeg måske godt være interesseret. ![]() Mvh. JørgenT
|
|||
![]() |
|||
||
Det skal jeg huske ![]() |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Muligvis også hér - afhængig af pris. M.v.h. |
|||
![]() |
|||
||
Det vil da huske ![]() Har pt. ikke planer om salg,men det kan være vi skal lave det til en vurderingstråd. Mvh nesager |
|||
![]() |
|||
||
Hej.
For lige at vende tilbage til start. Er der nogen af jer to der har en kommentar til mit spørgsmål. Også gerne andre ( positiv eller negativ ) Mvh. nesager |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Jeg kan give det et skud.
Det er dog lidt svært at være konkret, når man ikke ved, hvordan du bruger din PC? Bruger du den til tunge opgaver - billedbehandling, videoredigering og lign., så ville jeg nok vælge en med en kraftigere CPU. Bruger du den til almindelige dagligdags ting: Surf, mail, lidt spil og lign., så er den mere end rigelig. SSD-disken i den nye, er det som betyder mest, og vil give dig en væsentligt ydelsesboost, ikke CPU'en. Og i og med at i3'eren i den nye PC er en nyere generation, vil den nok også yde tilsvarende som den gamle i5. Men som sagt, der hvor du får "krudt", skyldes SSD'en. M.v.h. |
|||
![]() |
|||
||
Hej
Tak for dit svar,det var egentlig det jeg gerne ville vide ang. Cpu.( så ingen grund til at skifte derfor ) Der er mere ram i den nye,men hvor meget vil det hjælpe ? Jeg har monteret 128 GB. SSd disk i den,skulle måske prøve at geninstalere mit W 7.. Jeg bruger ikke computeren til noget vild og voldsom,kun alm.surfing lidt billedredigering og en film en gang imellem. Mvh nesager Redigeret af nesager - 17-Februar-2016 kl. 20:04 |
|||
![]() |
|||
||
Hvis du allerede har SSD, så vil der ikke være den voldsomme forskel, selvom den nye skulle have 4GB RAM mere.
Og ja, en nyinstallation af Windows 7 vil helt sikkert give dig fornyet hastighed. MEN, det vil give endnu mere - både hastighed og hurtigere opstart - ved at installere Windows 10. M.v.h. |
|||
![]() |
|||
||
Hej.
Windows 10 er prøvet. http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=141382&title=windovs-opdatering Mvh. nesager |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |