|
Nyt TV med dual CI Slot |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Februar-2016 kl. 11:24 |
Jeg har Boxer som udbyder, og vil gerne købe et nyt tv md 2 tunere å jeg kan optage mens jeg ser et andet program.
Skal tv'et have 2 ci-slot og dermed 2 Boxer kort for at kunne optage 2 forskellige (kodet) programmer? Jeg ved godt at man med 2 tunere kan se et ukodet program mens man optager et kodet. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kommer an på CA modulet, de fleste kan kun klare at afkode en MUX af gangen, så skal der optages udsendelser fra mere end en MUX på samme tid, så skal modulet kunne klare det. Neolition har moduler som kan klare afkodning af flere MUX. Boxer bruger Viaacess. Det gør You See også, men det skulle være en anden version. I øjeblikket bruger Boxer ikke CI+, og godt for det, ellers er der problemer med optagelse, modulet skal så heller ikke være et +, det kan også give problemer. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
Boxer bruger CI+ moduler, og det er også hvad jeg har i mit nuværende tv så det svar passer vist ikke helt.
https://www.boxertv.dk/produkter/udstyr/Boxer-tv-modul/ Redigeret af rigo - 19-Februar-2016 kl. 12:04 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
You See og Stofa sælger nu kun + moduler, og det giver en god del problemer med optagelse både på TV og Recorder, når det ikke er et + modul, er der heller ikke problemer. Der har været problemer også på Boxer af samme årsag. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
@Radiomanden: læs nu hvad jeg skriver.
Jeg skal have et nyt tv med mulighed for at optage 2 forskellige programmer. Glem hvad Yousee, stofa og andre gør. Som du kan se på mit link bruger Boxer CI+ moduler. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |