|
Access point til Waoo |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Sambora ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-August-2008 Status: Offline Point: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Februar-2016 kl. 11:46 |
|
Jeg har en Waoo fiberboks, der på ingen måde kan dække vores hus.
Kan I ikke anbefale en god trådløst router jeg kan koble på min fiberboks. |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7228 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg bruger en Asus 66u sammen med waoo. Den kører fint og dækker hele huset.
|
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
jeg vil da anbefale en Asus fra AC serien
|
||
![]() |
||
Sambora ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-August-2008 Status: Offline Point: 23 |
|
Altså den der hedder
ASUS RT-N66U? |
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
Ja feks dem, selv har jeg RT-AC66U
|
||
![]() |
||
Fimpe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
|
Når du skriver fiberboks, er det så en router? - eller er det kun konvertering fra fiber til kobber?
|
||
LG's CineBeam HU810PW, 106" Draper Cineperm, LG C7, Elabs Tomahawk x 4, xtz edge a-2 300,Zappulse2.3 x2, Denon AVC X4700H, Optimo(DIY HT * 3) Elabs Pre,Mini-i Pro 3, Apple 4k/Shield,Sony UBP-X700
|
||
![]() |
||
|
Ja, det er deres nye hvor fiberboksen har indbygget trådløs router og den rækker ikke særligt langt. |
||
![]() |
||
Fimpe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
|
Hej så vil jeg ikke anbefale at sætte en router efter men i stedet bruge et accespoint, jeg har selv bøvlet med en router efter og fik det aldrig til at du ordentligt. På den router jeg har, som vist er den nye, kan der ikke fravælges DHCP server.
|
||
LG's CineBeam HU810PW, 106" Draper Cineperm, LG C7, Elabs Tomahawk x 4, xtz edge a-2 300,Zappulse2.3 x2, Denon AVC X4700H, Optimo(DIY HT * 3) Elabs Pre,Mini-i Pro 3, Apple 4k/Shield,Sony UBP-X700
|
||
![]() |
||
Fakker ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 315 |
|
Ring til Waoo og sig til dem at de skal slå router delen fra på den man får af dem, det gjorde jeg og det fungere ganske fint med en Asus RT-Ac66 router.
|
||
![]() |
||
|
Det prøvede jeg med negativt resultat, det måtte de ikke i, men prøv og lad os høre om de kan/må det?
|
||
|
||
![]() |
||
|
og hvis de ikke kan/må, hvad er det så for et access point jeg skal gå efter? |
||
![]() |
||
|
Tja,
Jeg bruger https://www.proshop.dk/Netvaerk-traadloes-access-point-bro/EA-N66-Dualband-Adapter/2329476?b=asus&o=1025 Der har været flere tråde herinde hvor der anbefales Ubiquiti
|
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |