recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Access point til Waoo
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Access point til Waoo

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Sambora Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-August-2008
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sambora Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Access point til Waoo
    Sendt: 19-Februar-2016 kl. 11:46
Jeg har en Waoo fiberboks, der på ingen måde kan dække vores hus.

Kan I ikke anbefale en god trådløst router jeg kan koble på min fiberboks.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2016 kl. 12:14
Jeg bruger en Asus 66u sammen med waoo.   Den kører fint og dækker hele huset.
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2016 kl. 12:26
jeg vil da anbefale en Asus fra AC serien
Til top
Sambora Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sambora Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2016 kl. 12:38
Altså den der hedder

ASUS RT-N66U?

Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2016 kl. 13:13
Ja feks dem, selv har jeg RT-AC66U
Til top
Fimpe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-April-2007
Sted: Denmark
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fimpe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2016 kl. 13:13
Når du skriver fiberboks, er det så en router? - eller er det kun konvertering fra fiber til kobber?
LG's CineBeam HU810PW, 106" Draper Cineperm, LG C7, Elabs Tomahawk x 4, xtz edge a-2 300,Zappulse2.3 x2, Denon AVC X4700H, Optimo(DIY HT * 3) Elabs Pre,Mini-i Pro 3, Apple 4k/Shield,Sony UBP-X700
Til top
Sambora Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sambora Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2016 kl. 13:27
Oprindeligt skrevet af Fimpe Fimpe skrev:

Når du skriver fiberboks, er det så en router? - eller er det kun konvertering fra fiber til kobber?

Ja, det er deres nye hvor fiberboksen har indbygget trådløs router og den rækker ikke særligt langt.
Til top
Fimpe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fimpe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2016 kl. 13:37
Hej så vil jeg ikke anbefale at sætte en router efter men i stedet bruge et accespoint, jeg har selv bøvlet med en router efter og fik det aldrig til at du ordentligt. På den router jeg har, som vist er den nye, kan der ikke fravælges DHCP server.
LG's CineBeam HU810PW, 106" Draper Cineperm, LG C7, Elabs Tomahawk x 4, xtz edge a-2 300,Zappulse2.3 x2, Denon AVC X4700H, Optimo(DIY HT * 3) Elabs Pre,Mini-i Pro 3, Apple 4k/Shield,Sony UBP-X700
Til top
Fakker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Aarhus
Point: 315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fakker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2016 kl. 13:53
Ring til Waoo og sig til dem at de skal slå router delen fra på den man får af dem, det gjorde jeg og det fungere ganske fint med en Asus RT-Ac66 router.
Til top
Fimpe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fimpe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2016 kl. 14:01
Oprindeligt skrevet af Fakker Fakker skrev:

Ring til Waoo og sig til dem at de skal slå router delen fra på den man får af dem, det gjorde jeg og det fungere ganske fint med en Asus RT-Ac66 router.

Det prøvede jeg med negativt resultat, det måtte de ikke i, men prøv og lad os høre om de kan/må det?
Til top
Sambora Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sambora Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2016 kl. 14:08
Oprindeligt skrevet af Fimpe Fimpe skrev:

Oprindeligt skrevet af Fakker Fakker skrev:

Det prøvede jeg med negativt resultat, det måtte de ikke i, men prøv og lad os høre om de kan/må det?

og hvis de ikke kan/må, hvad er det så for et access point jeg skal gå efter?
Til top
Fimpe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fimpe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2016 kl. 14:19
Tja,

Jeg bruger 
https://www.proshop.dk/Netvaerk-traadloes-access-point-bro/EA-N66-Dualband-Adapter/2329476?b=asus&o=1025

Der har været flere tråde herinde hvor der anbefales Ubiquiti 
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu