recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix og VPN
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix og VPN

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix og VPN
    Sendt: 18-Februar-2016 kl. 17:34
Hej

Jeg har siddet og kigget en del her på forum, men kunne ikke finde mit problem, så jeg kommer selv med det her.

Jeg har Netflix og købt en måned IPVanish, for at kunne se, evt en sæson af en serie i Tyskland.
MEN
Jeg logger på IpVanish via Ipad ( har prøvet 2 forskellige)
Finder det land jeg gerne vil logge på fra. VPN Connecter og der står den pågældende by/land i IPVanish.
Jeg starter Netflix op, efter nogle forsøg logger den på.
Men den gider ikke starte Filmen/serien op, skriver noget med fejlkode 1101. Det er via Apple tv vi prøver at se, og vi har da også prøvet at "Caste" det. Intet hjælper
Hvad i BIIIIP, gør jeg forkert, det spiller MAX uden IPVanish ( altså bare i DK :) )
Håber i kan give en hånd her :)

Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Point: 975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2016 kl. 17:49
Dit ATV skal jo også være ramt af din Geoblock før det virker med AirPlay.

Har du fulgt opsætningesguide eller set efter i deres support område, om der er nogle guldkorn der.
https://support.ipvanish.com
Kender ikke den udbyder af Geohack.

Jeg selv bruger Unblock US og det virker, ved godt du ikke lige nu kan bruge det til noget... :)
Til top
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2006
Sted: StorKBH
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeryus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2016 kl. 18:05
Har du prøvet logud Netflix og login igen efter du har ændret DNS på din ipad?

EDIT: Jeg bruger DNS4me og der skal man restart ipad efter at DNS setting er ændret.

Redigeret af zeryus - 18-Februar-2016 kl. 18:09
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2016 kl. 18:14
JEVER
Takker for svaret, umidlbart, så troede jeg bare, at jeg kunne installere IPVanish og så BUM, så køre det :)
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2016 kl. 08:09
Netflix er jo begyndt at blokere for unblock us og andre tjenester, så det bliver mere og mere besværligt at tilgå andre lande. Jeg har opsagt min unblock us da jeg ikke kunne få det til at virke længere.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2016 kl. 09:10
Bconrad

Hmm, så de har gjort alvor af deres trusler.
Mon der er andre der har problemer med forx. Unblock-US
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Point: 551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2016 kl. 09:21
Netflix virker stadig ok ,med http://unlocator.com

Redigeret af katbird - 19-Februar-2016 kl. 09:25
Til top
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moerkbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2016 kl. 09:36
Private internet access virker også - ihvertfald pr igår aftes
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Point: 810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frugtkompot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2016 kl. 09:55
Netflix virker også (igen) for os med unblock-us.
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2016 kl. 10:55
Oprindeligt skrevet af Moerkbak Moerkbak skrev:

Private internet access virker også - ihvertfald pr igår aftes

Hvordan virker det ??
Kan man vælge VPN i Tyskland, Canada, USA, ja hvor man vil ?
Kan man installere den på Ipad og starte Netflix på ipad, og så caste den via Chromecast eller over apple tv ?
Skal der gøres noget ved den trådløse router ?
Til top
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moerkbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2016 kl. 11:19
PIA har apps til windows, ios mfl - og ja du kan vælge et hav af endpoints.

Kan ikke forestille mig det påvirker casting uden man piller i en router, men det er ikke lige noget jeg bruger. Jeg ser kun netflix fra us/uk når jeg sidder ved min pc alligevel.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2016 kl. 13:09
Det er muligt de har fået blokeret nogle DNS hacks, men jeg har stadig ingen problemer med Unblock us. 
Til top

Besvar Besvar Side  123 4>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu