|
Netflix og VPN |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Februar-2016 kl. 17:34 |
Hej Jeg har siddet og kigget en del her på forum, men kunne ikke finde mit problem, så jeg kommer selv med det her. Jeg har Netflix og købt en måned IPVanish, for at kunne se, evt en sæson af en serie i Tyskland. MEN Jeg logger på IpVanish via Ipad ( har prøvet 2 forskellige) Finder det land jeg gerne vil logge på fra. VPN Connecter og der står den pågældende by/land i IPVanish. Jeg starter Netflix op, efter nogle forsøg logger den på. Men den gider ikke starte Filmen/serien op, skriver noget med fejlkode 1101. Det er via Apple tv vi prøver at se, og vi har da også prøvet at "Caste" det. Intet hjælper Hvad i BIIIIP, gør jeg forkert, det spiller MAX uden IPVanish ( altså bare i DK :) ) Håber i kan give en hånd her :) |
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dit ATV skal jo også være ramt af din Geoblock før det virker med AirPlay.
Har du fulgt opsætningesguide eller set efter i deres support område, om der er nogle guldkorn der. https://support.ipvanish.com Kender ikke den udbyder af Geohack. Jeg selv bruger Unblock US og det virker, ved godt du ikke lige nu kan bruge det til noget... :) |
|
![]() |
|
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
Har du prøvet logud Netflix og login igen efter du har ændret DNS på din ipad?
EDIT: Jeg bruger DNS4me og der skal man restart ipad efter at DNS setting er ændret. Redigeret af zeryus - 18-Februar-2016 kl. 18:09 |
|
![]() |
|
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
JEVER
Takker for svaret, umidlbart, så troede jeg bare, at jeg kunne installere IPVanish og så BUM, så køre det :) |
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Netflix er jo begyndt at blokere for unblock us og andre tjenester, så det bliver mere og mere besværligt at tilgå andre lande. Jeg har opsagt min unblock us da jeg ikke kunne få det til at virke længere.
|
|
![]() |
|
Bconrad
Hmm, så de har gjort alvor af deres trusler. Mon der er andre der har problemer med forx. Unblock-US |
|
![]() |
|
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 551 |
Netflix virker stadig ok ,med http://unlocator.com
Redigeret af katbird - 19-Februar-2016 kl. 09:25 |
|
![]() |
|
Moerkbak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
Private internet access virker også - ihvertfald pr igår aftes
|
|
![]() |
|
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
Netflix virker også (igen) for os med unblock-us.
|
|
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
![]() |
|
Hvordan virker det ?? Kan man vælge VPN i Tyskland, Canada, USA, ja hvor man vil ? Kan man installere den på Ipad og starte Netflix på ipad, og så caste den via Chromecast eller over apple tv ? Skal der gøres noget ved den trådløse router ? |
|
![]() |
|
Moerkbak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
PIA har apps til windows, ios mfl - og ja du kan vælge et hav af endpoints.
Kan ikke forestille mig det påvirker casting uden man piller i en router, men det er ikke lige noget jeg bruger. Jeg ser kun netflix fra us/uk når jeg sidder ved min pc alligevel.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det er muligt de har fået blokeret nogle DNS hacks, men jeg har stadig ingen problemer med Unblock us.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |