|
Tom Tom |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |||
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Februar-2016 kl. 13:29 |
||
Hej.
Tom tom Go 50 .Hvad er forskellen på disse to ud over 20kr. http://www.elgiganten.dk/product/mobil-gps/gps-til-bil-motorcykel/TTGO50LMT/tomtom-go-50-gps-lmt http://www.elgiganten.dk/product/mobil-gps/gps-til-bil-motorcykel/TTGO50ELMT/tomtom-go-50-gps-elmt?scid=PRICECOMP_PRICERUNNERDK Den ene hedder LMT og den anden ELMT,den sidste er på tilbud i næste uge til 777kr. Mvh. nesager |
|||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Når dine link følges, har lmt modellen kort over Norden/Vesteuropa, elmt modellen har kort over hele Europa.
|
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej. Tak for svaret,det var også det eneste jeg lige umiddelbart kunne finde. Og det er så den sidste de har på tilbud,så det kan vel ikke gå helt galt at købe den. Mvh. nesager |
|||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har altid været glad for Tomtom.
Det skal lige siges at de nye modeller har meget genskin på skærmen. Åbenbart prisen for lysstyrke og klare farver. Det generer min kone, men jeg har ikke de store problemer med genskin. |
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19549 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har altid været glad for en navigationsløsning - ikke som en løs navigator (sådan en har jeg også, den har vel lagt ubrugt hen i min bil i 2-3 år), men navigation på en "dims" jeg ahvde i forvejen. Vi taler om-Tom på en pda (kan i huske hvad en pda er?), maps på min mobiltelefon, eller Navigon på min ipad.
For mig at se, er tiden løbet fra diverse navigationsudstyr i "egen kasse". Klaus |
|||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja og nej Klaus.
Hvis du bruger din mobil til at finde vej i Europa koster det stadig dyr data. Telefonen løber tør for batteri på kort tid. Desuden kan man bruge gps til håndfri betjening. Og så er jeg gammeldags, da jeg foretrækker flere enheder. Det betyder at jeg ikke er helt lost hvis en af dem går i stykker. Redigeret af Mufti - 20-Februar-2016 kl. 09:18 |
|||
nesager
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej. Hvad er din vurdering af den Elgiganten har på tilbud Go 50 ELMT,er den ikke ganske udmærket Mvh. nesager |
|||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4711 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej. Ikke hvis man bruger HERE Maps med OFFLINE kort. Det er gratis: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.here.app.maps Findes også til iPhone. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 20-Februar-2016 kl. 09:54 |
|||
Mufti
Funktioner
Tak(0)
|
||
Den har lidt større skærm end min go400. Den har så vidt jeg kan se i beskrivelsen lifetime kort. Tomtom er flinke til at sende nye opdateringer ud med bedre layout og nye funktioner. Ofte glemmer producenterne opdateringer efter kort tid. Kan kun anbefale. Men gå lige en smut i Elgiganten og tjek om du kan leve med genskin i skærmen. Det kan jo også være at det er blevet bedre siden jeg købte for et par år siden. |
|||
Mufti
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er selvfølgelig også en mulighed. Husk en ordentlig holder til mobilen hvis denne løsning vælges. |
|||
nesager
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak for dit svar Mufti. Jeg bestiller bare når jeg har muligheden,har ca.60/70 km.til nærmeste Elgigant. Mvh nesager |
|||
Enerneslo
Bruger Oprettet: 17-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak for tippet med HERE Maps. Er dog lidt irriteret over at man nærmest skal acceptere at give den adgang til ens sjæl hvis man vil bruge den.
|
|||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |