|
S: Solgt |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Hifi_andy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Februar-2016 kl. 14:51 |
Hej,
Kæresten ønsker jeg sælger lidt ud af mine ubrugte mediebokse. Jeg har derfor 4 stk til salg ![]() Så hvis du ønsker dig en mediaboks til soveværelset eller sommerhuset er her en fin mulighed. De har alle remote, oplader med DK stik og er velholdte. Ingen original emballage. Solgt Roku 3 Solgt Solgt WD TV Media Player: Solgt Boxee Box Mindste bud forøgelse er 25 dkk og kun bud i tråden tæller. Rabat ved køb af flere. Tråden lukkes: Onsdag d. 24 feb kl 20.00 Jeg foretækker afhentning (afhentning trumfer afsendelse) på 2300 KBH S (aften) eller Gladsaxe trafikplads (dag). Det er bestemt tilladt at Google sig til svar omkring funktioner inden der stilles spørgsmål i tråden ![]() Byd løs
![]() Redigeret af Hifi_andy - 24-Februar-2016 kl. 16:47 |
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Starter med 200 for dit WD TV. Afhentet , du bestemmer. Arbejder i Søborg og bor på amager.
|
|
![]() |
|
henriksen78 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-December-2010 Status: Offline Point: 120 |
er ROKU3 med EU strøm stik ?
|
|
![]() |
|
Hifi_andy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 123 |
Hvad afgør hvordan et EU stik ser ud? Mener der er sat en minimal konverter på PSU´en fra UK -> DK.
|
|
![]() |
|
Har lige tjekket op på købsdato. Enheden er købt 17/06/2015 (fra CDON og ikke Dustin, sorry) Synes derfor 200 er en for lavt.
Redigeret af Hifi_andy - 22-Februar-2016 kl. 12:05 |
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
250 afhentning og sted når det passer dig
|
|
![]() |
|
Fair nok. Kan du komme forbi og hente den i morgen aften? Sender adresse i PB.
|
|
![]() |
|
Priser sænket en smule.
|
|
![]() |
|
Tag alle 3 bokse (ATV2, Roku 3 & Boxee) for 550 kr
|
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Jeg vil gerne afhente de tre i Gladsaxe efter arbejde for kr.550
|
|
![]() |
|
Modtaget, jeg tager dem med på arbejde i dag. Sender en PB med kontakt info.
|
|
![]() |
|
Hej Andreas,
Ville du sende fakturaen på WD TV til peterhansen1982@gmail.com som aftalt så vi har den skulle der ske noget nu hvor der er garanti :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |