|
Købes: Imon Knob fjernbetjening |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Oktober-2015 kl. 16:17 |
Selve fjernbetjeningen behøver ikke være 100% OK, men det skal modtageren "knob'en" være. Har du en liggende du ikke bruger så meld dig her.
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Op!
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Jeg bumper lige denne gamle tråd. Er der virkelig ingen der har en sådan liggende de godt vil af med?
Flemming
|
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Det har jeg måske. Kigger lige i morgen
|
|
![]() |
|
OK
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Sorry. Har den her men det er vist ikke hvad du søger:
https://www.google.dk/search?q=veris+rm200+remote+control&safe=off&client=ms-android-google&biw=412&bih=604&prmd=ivmn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiJj6K6-o_LAhWiJJoKHWNOB_4Q_AUIBigB&dpr=2.63 |
|
![]() |
|
Den jeg søger er med en ekstern USB receiver a la Imon Knob eller Imon Station. Det ser ikke ud som en den du har er med en ekstern USB receiver, er dette korrekt? Flemming |
|
![]() |
|
Den jeg søger er med en ekstern USB receiver a la Imon Knob eller Imon Station. Det ser ikke ud som den du har er med en ekstern USB receiver, er dette korrekt? Flemming |
|
![]() |
|
FlyingHippo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2016 Sted: --- Status: Offline Point: 169 |
Jeg har sådan en her til at ligge i rodebunken derhjemme?
![]() Redigeret af FlyingHippo - 24-Februar-2016 kl. 11:57 |
|
![]() |
|
Tja, den ser jo vældig fin ud, men den skal benyttes sammen med en Imon Pad remote samt Imons software, og det understøtter den vel næppe. I øvrigt virker dit link ikke. Flemming Redigeret af fltk - 24-Februar-2016 kl. 15:34 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |