|
SOLGT: Denon AVR-3311 surround reciever |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pointwood ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Februar-2016 kl. 17:08 |
Anmeldelse og specikationer: http://www.whathifi.com/denon/avr-3311/review
Fin maskine, men har desværre fået et problem med HDMI boardet eller noget. Problemet giver udfald på billedet og det er blevet værre på det seneste. Musik spiller den fint. Indtil videre medfølger der ikke nogen Audyssey mikrofon, den burde være et sted i gemmerne, men har ikke fundet den endnu... Jeg overvejede at sende den til reperation ved Hifi-klubben hvor den er købt, men har valgt at købe en ny i stedet. Jeg aner ikke hvad sådan en er værd, så byd hvis det kunne have interesse. Redigeret af pointwood - 05-Marts-2016 kl. 14:54 |
|
Jramskov
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal have dine kondensatore udskiftet... Rimlig lige til hvis du kan bruge en loddekolbe, det er tidskrævene og kræver da typiske en udskiftning af ca 20-30 stk komponentor...
vil evt gerne købe den, men så bliver det nok et latterlig bud da der nok lige skal smide 3-5 timers arbejde i det ca. Redigeret af Benjamin7 - 26-Februar-2016 kl. 18:53 |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
pointwood ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tjae...det er ikke noget jeg har nogen planer om at gøre.
|
|
Jramskov
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |