|
Sælges: Audioquest BYD BYD BYD |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Februar-2016 kl. 23:51 |
Jeg har fået rodet op mine kabler, som jeg ikke bruger længere. Så nu vil jeg prøve at sælge dem. Igen kabler fejler noget, de virker som de skal. Kom med et bud Audioquest HDMI-X 7.5meter. ![]() Antenne kabel, som er skærmet. 5m Det er både YouSee/Stofa godkendt. ![]() Audioquest VDM-A 6m, Coaxial Digital audio kabel ![]() Redigeret af Vilstrup - 28-Marts-2017 kl. 10:52 |
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
op
|
|
![]() |
|
Hop op top
|
|
![]() |
|
SuperTau ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 30 |
100,- + porto for
|
|
![]() |
|
DenonDali ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
vil godt byde 125kr for sub-x kabel
|
|
![]() |
|
Hvis supertau ikke overbyder denondali, så er kablet solgt til denondali for 125kr plus Porto
|
|
![]() |
|
SuperTau ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 30 |
150+porto kan jeg godt strække mig til
|
|
![]() |
|
DenonDali ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
jeg byder 175kr
|
|
![]() |
|
Jeg lader bud runden på dette kabel Audioquest SUB-X kabel 3m subwoofer kabel, køre til kl. 24.00 fredag D. 26/2-2016.
Derefter er det den som har budt højst, der har købt kablet. Redigeret af Vilstrup - 26-Februar-2016 kl. 17:21 |
|
![]() |
|
Du var den heldige som endte med at købe kablet, jeg har sendt dig en privat besked. Bud runden på audioquest sub X 3m kabel er nu afsluttet. |
|
![]() |
|
Kom så, gode kabler til slag
|
|
![]() |
|
Op op
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |