|
Fake DBA sælger? |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Februar-2016 kl. 08:28 |
iPhone 6S 64GB på DBA til 3.900 kr. med kvittering og stadig i folie. Aldrig brugt. Sælgeren hedder dog bare DBA Bruger og man kan hverken ringe eller SMS til ham. Eller stille spørgsmål i annoncen.
Er dette mon noget man bare skal gå uden om? Prisen er meget fair, da jeg har set flere iPhone 6S på DBA til samme pris, men fra "rigtige" brugere. Her kan man ikke kontakte brugeren osv. |
|
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg syntes det er mærkeligt, at man end ikke kan stille spørgsmål i annoncen.
Det med navnet ser jeg tit og jeg er selv uden mobilnummer på mine annoncer. Men den der kan du jo alligevel nærmest ikke komme videre med? - nu der ingen mulighed er for kontakt |
|
![]() |
|
keldp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
Hold dig langt væk.
|
|
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Du synes prisen er fair, når den billigste på nettet koster over kr.6.000,-???
Hvordan kan du overhovedet overveje om det er en fake annonce |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19562 |
Sjovt nok, så er der i 5 forskellige "DBA bruger", der alle sælger 3 forskellige iPhone 6S 64GB (i følge billederne), til cirka samme pris. Billigste 6S står til 6000 kroner (i Hillerød). Men prøv da at køb en af dem til under 4000, bare sig at du kommer forbi og afhenter dem - og betaler kontant, når du har set den fungere. Klaus |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
Det er jo ikke nemt når man ikke kan komme i kontakt med sælgeren. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
symbol ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2011 Sted: Næstved Status: Offline Point: 349 |
Så længe der er folk som stadig tror at DE kan lave en fed handel på div nye Iphones, ja lige så længe er der folk der bliver snydt.
Jeg ville holde snitterne langt væk.
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
Man kan spørge sig selv om hvad formålet er med en annonce hvor sælgeren ikke kan kontaktes.
Flemming
|
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
det vel bondesnu købere der laver annoncerne for at presse prisen ned hos de reelle sælgere. ved bilkøb er dr mange der bruger fake profiler til at komme med alt for lave bud og give et indtryk af at prisen er sat for højt.
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Hvordan finder I de annoncer? 6S er ikke et søgekriterie.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19562 |
Man kan trykke på knappen "Send en mail".... Klaus |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Simpelt og lige til: Er personen NemID-valideret?
Redigeret af Ukke - 27-Februar-2016 kl. 10:48 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |