recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix opdatering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix opdatering

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lofferen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-December-2007
Status: Offline
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lofferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix opdatering
    Sendt: 27-Februar-2016 kl. 09:07
Hej alle

Nu er der kommet en opdatering man skal vel slette appen på Apple tv 4 og installere den igen ikk for at få den
Seneste opdatering eller bliver den selv opdateret på Apple tv'et ??

God dag
Lofferen
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2016 kl. 11:16
Der er ikke kommet en opdatering til app'en på ATV4 endnu. Så vidt jeg ved. Opdateringer installerer sig selv, hvis du har sat det til under indstillingerne.
Go outside, the graphics are amazing!
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4704
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2016 kl. 10:10
Gå ind i App Store og naviger til punktet "Købt". Her kan de se hvilke apps der er opdateret for nylig og hvad opdateringerne indeholder.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4704
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2016 kl. 10:13
Oprindeligt skrevet af Skalle06 Skalle06 skrev:

Der er ikke kommet en opdatering til app'en på ATV4 endnu. Så vidt jeg ved. Opdateringer installerer sig selv, hvis du har sat det til under indstillingerne.

Netflix har frigivet et par opdateringer siden lanceringen. Jeg tjekkede lige og app'en er pt. på version 1.0.3.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2016 kl. 13:25
man har aldrig nogensinde skullet afinstallere en app og geninstallere for at opdatere på en ios baseret platform. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu