|
Dac |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
RuneMelchiorsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-December-2015 Sted: Aabybro Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Februar-2016 kl. 13:19 |
hej jeg har brug hor hjælp.
Jeg har 6 analog for stærkere som er sat til en dac, og min bluRay er at til min dac, men jeg får ikke rigtig noget effekt ud af det. men hvis jeg tager min dac ud og sætter f.eks en min bluray direkte til min forstærker for jeg meget mere effekt. men ingen surrund. Håber nogen kan hjælpe. Hilsen Rune |
|
![]() |
|
RuneMelchiorsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-December-2015 Sted: Aabybro Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er ligesom om min Dac æder hele signalet.
|
|
![]() |
|
moremusic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 582 |
Har du sat output på din Blu-ray til stereo? Det kan lave ballade.
|
|
![]() |
|
moremusic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 582 |
Det kan give ballade, hvis den sender et surround Sound signal ud , mente jeg :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |