|
S: WDTV live |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
elendil ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Februar-2016 kl. 16:46 |
WDTV live sælges. Højeste bud over 0 kr afhentet (afhentning foretrækkes).
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
elendil ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sidste chance. Den ryger på genbrugspladsen, når jeg får taget mig sammen.
|
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
Hvor befinder den sig? Vil du evt sende den? Går ud fra den virker som den skal ? ;)
|
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
Vil gerne give 50+ fragt
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Hej,
Beklager det sene svar. Den virkede i hvert fald OK, da jeg gemte den væk. Jeg skal nok afprøve den inden, hvis det er. Der er gået så lang tid siden jeg lagde annoncen op, at jeg har fået smidt alle mine papkasser til storskrald i mellemtiden, så for at være helt ærlig, så tiltaler det mig ikke at bøvle med at købe indpakning og forsendelse, hvis jeg på nogen måde kan blive fri. Den befinder sig i nærheden af Køge. I visse tidsrum på visse hverdage kan den også befinde sig omkring Ballerup. Den fylder dog ikke så meget, så jeg kan sagtens have den liggende i noget tid, hvis nogen overvejer at kigge forbi. Til syvende og sidst kan den vel godt sendes, men det er sgu så bøvlet for os der ikke har et posthus som nabo. |
|
![]() |
|
Last chance.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |