|
K: Android tablet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wads ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Februar-2016 kl. 10:09 |
Mangler en til drengene - max 1500 - helst i nærheden af trekantsområdet
Redigeret af wads - 28-Februar-2016 kl. 10:10 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
symbol ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2011 Sted: Næstved Status: Offline Point: 349 |
skal det være nyt er lenovo yoga 2 faktisk rigtig velfungerende til 1500.-
http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/tablet-og-ipad/YOGATAB232GB/lenovo-yoga-tablet-2-10-wi-fi-32-gb-solvfarvet#tab-specs fuld Hd 1920x1200 2 gb Ram stort batteri. Atom cpu 32gb god lyd og smart stander. |
|
![]() |
|
wads ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
Ja det kunne god være jeg skulle kigge nærmere på den yoga 2
|
|
![]() |
|
FlyingHippo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2016 Sted: --- Status: Offline Point: 169 |
Jeg har en praktisk talt ubrugt Nvidia Shield Tablet du kan få for en tusse?
https://www.proshop.dk/iPad-og-tablet/Shield-Tablet-K1/2519675?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite |
|
![]() |
|
Det lyder da helt rigtigt. Hvor kan jeg hente din Shield tablet
|
|
![]() |
|
FlyingHippo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2016 Sted: --- Status: Offline Point: 169 |
Snedsted, ved Thisted i nordvestjylland.
Jeg har original-indpakningen så jeg kan også sende den? |
|
![]() |
|
pb sendt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |