|
Blue Ray ripper |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Highway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2007 Sted: Dominican Republic Status: Offline Point: 299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Februar-2016 kl. 20:02 |
Hej. Jeg er i gang med at kopiere mine blue ray disc over på en hdd. Jeg har brugd dvdfab men mit abonnement på dette er ovre. Jeg kan så købe et nyt for 37 $... Men er der nogen som kender noget free software som kan bruges til at rippe sine blue ray´s med? På forhånd tak!
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
37$ er da ellers ikke dyrt for et glimrende program til at rippe film med
![]() |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
makemkv. og er klart den bedste løsning til backup glem alt om ISO'er. -mkv container er den mest alsidige løsning du kan bruge på tværs af alle platforme.
|
|
![]() |
|
Highway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2007 Sted: Dominican Republic Status: Offline Point: 299 |
Jeg har også dvdfab til dvd - lifetime abonnement. Det virker fint. Jeg blev bare nysgerrig efter om der fandtes gratis versioner der kan gøre arbejdet ligeså godt.
makemkv: Er det ikke gratis? Jeg synes der står på hjemmesiden omkring systemkrav at windows 10 ikke er med...? Det har jeg. |
|
![]() |
|
Systemkrav
|
|
![]() |
|
Umiddelbart er blue ray muligheden også kun gratis i BETA udgaven. Og den er tidsbegrænset, men kan så downloades igen hvor den så nulstilles...
Cons imod makemkv - taget fra hjemmesiden
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4053 |
jeg kører med makemkv gratis, og har gjort det over et år nu
|
|
![]() |
|
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Jeg har anvendt makemkv igennem en del år nu og har endnu ikke skulle betale.
Pt. bruger jeg det på en Windows 10 PC.
|
|
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
|
![]() |
|
bleze ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Status: Offline Point: 491 |
Hvorfor ikke betale for noget man synes er godt? Jeg har støttet udviklingen af MakeMKV ved at købe en licens. Programmet er alle pengene værd synes jeg
|
|
LG OLED83C1, LG OLED65B6V, Samsung PS63C7705, Pioneer KURO KRL-37V, Integra DRX-R1 7.0.4 setup, Synology DS1821+, 4 x KODI Mediacenter (nVidia Shield), Sonos med 6 zoner
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
fordi Makemkv faktisk ER et beta program og har været det lige siden "undfangelsen". Og så længe det er i beta er det et gratis program. Catchen er at licensnøglen udløber efter x antal dage (mener det er 2mnd) og derefter skal man så finde den nye licensnøgle i hans forum.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |