|
Anbefaling af hovedtelefoner |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
zemo
Super bruger Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Februar-2016 kl. 19:41 |
Hej alle
Jeg er på udkig efter et par hovedtelefoner til at afløse mine in-ear, som jeg ikke bryder mig om at have på. Det skal være on-ear eller over-ear, men dog ikke for store. Jeg hører musik fra digitale kilder (computer og iPhone), og jeg er bestemt ikke hysterisk med hensyn til lydkvalitet. Budgettet var oprindeligt kr. 500, men jeg kan gå op til kr. 1000, hvis det giver god mening. Så hvis der er et best-buy et sted. På forhånd tak
Redigeret af zemo - 22-Februar-2016 kl. 19:41 |
|
/zemo/
|
|
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvis du kan finde de sidste penge, så skynder du dig ind på komplett´s hjemmeside og bestiller de bedste headphones under 2500kr.. Philips Fidelio X2 til 1400kr det er simpelthen et "steal" jeg ved det er over dit budget... men du finder simpelthen ikke bedre til pengene..
https://www.komplett.dk/product/825704/elektronik/hoeretelefoner/oerekop/philips-fidelio-x2-hovedtelefon http://www.innerfidelity.com/content/boss-philips-fidelio-x2#zYF1dulb8xPhkaoH.97 og dengang kostede de en DEL mere, dog er det der USA priser, gav over 2k for mine og de er hver en øre værd.. og i min skuffe ligger der AKG240 Studios/Hifiman HE400/AKG K550/ Audeze LCD2 og har lagt en del af de større sennheisers, og jeg vil vælge disse over alle, på nær LCD2´erne, men det er også en anden prisklasse. |
|
HenrikStevn
Guld medlem Oprettet: 16-Februar-2014 Status: Offline Point: 913 |
Funktioner
Tak(0)
|
Grunden til at Fidelio X2 er blevet så billige er noget kontrovers om at de bliver lavet hos en anden fabrikant nu. Efter alt at dømme er det dog ikke gået ud over kvaliteten.
Hvis jeg stod til at skulle skifte mine Beyerdynamic DT880 ud, ville det uden tvivl blive til et par X2, især til den pris. |
|
zemo
Super bruger Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svar.
Det er en smule over min smertegrænse. Men hvis der ikke kommer andre bud, kunne det være jeg skulle rive mig, det er jo snart den første. Er det mon et tilbud der snart udløber?
|
|
/zemo/
|
|
HenrikStevn
Guld medlem Oprettet: 16-Februar-2014 Status: Offline Point: 913 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er værd at spare lidt op. Et godt sæt hovedtelefoner kan du nemt have glæde af de næste 10 år (eller længere).
|
|
Bruger udmeldt 35
-- Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Funktioner
Tak(0)
|
der er sikkert nye modeller på vej, derfor et prisdrop på de nuværende modeller..
overdragelsen af Philips av afdeling til Gibson sker først om et års tid, så det burde ikke påvirke prisen på nuværende tidspunkt.. jeg har selv haft flere modeller af Philips Fidelio hovedtelefoner ( L1, M1,X1,X2 ) og X2 er et super lækkert sæt, især til den nedsatte pris.! Redigeret af strecker - 23-Februar-2016 kl. 06:35 |
|
zemo
Funktioner
Tak(0)
|
Nå, nu har jeg sgu bestilt sådan et par. Havregrød smager sgu slet ikke dårligt ;-)
|
|
/zemo/
|
|
opzouten
Guld medlem Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige investeret i et par BeyerDynamic DT 770 Pro 80 ohm, og er rigtig godt tilfreds med det. Har tidligere brugt et par AKG 240 Studio, som også lyder rigtig godt, men de irriterede mit højre øre ved længere tids brug. DT770'erne er meget behagelig at have på også ved længere brug.
På jobbet har jeg et par Sennheiser 280 Pro 64 ohm. De spiller også fint, men ikke i samme klasse som dem fra Beyer.
Hvis du har adgang til en 4sound-butik, har de også et helt arsenal af hovedtelefoner, som man kan lytte på før køb. |
|
Zalamdk
Bruger Oprettet: 30-Juni-2015 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 87 |
Funktioner
Tak(0)
|
Til det budget vil jeg helt klart anbefale, danske, Jabra og deres Move Wireless headphones.
De har flere fede features: - Trådløse (og glimrende forbindelse) - Fornuftig batteri leveletid, og fungerer også med kabel, hivs man løber tør - Jabra app, som finder de bedste settings for de specifikke høretelefoner, til forbedre lydkvalitet - Glimrende lydkvalitet - En bygge kvalitet jeg IKKE har set andre steder, ekstremt holdbare materialer - Bilig pris på omkring 800kr på nettet. - on-ear som du søger, og ganske kompakte. Jeg har både bose Quiet comfort og jabra move, men foretrækker mine Jabras til alt undtagen flyrejser pga. kvaliteten og det faktum at de er trådløse.
Redigeret af Zalamdk - 23-Februar-2016 kl. 10:38 |
|
Bimsen
Guld medlem Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sony MDR-1A er også en mulighed.
Burde komme under 1000 kr på tilbud. |
|
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Funktioner
Tak(0)
|
du vil ikke fortryde det.... åhh bare bygge kvaliteten af X2´erne i metal, og de er super behagelige og det bedste er klart lyden, man kan ikke rose dem nok |
|
rotelman
Bruger Oprettet: 13-December-2010 Status: Offline Point: 209 |
Funktioner
Tak(0)
|
+1 til X2 :-)
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |