|
Forstærke signal fra mobiltlf |
Besvar |
Forfatter | |
andmar77
Ny bruger Oprettet: 12-November-2015 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Marts-2016 kl. 05:43 |
Hej!
Er der nogle af jer der bruger en dims til at forstærke og forbedre lyden fra mobiltlf til bilradioen? Hvad kan anbefales? Jeg har AUX og USB indgang på radioen.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger en Parrot MKi 9100 i firmabilen og en Kufatec Fiscon i privatbilen.
Kufatec løsningen integrerer med bilens eget display og bruger radioen som forstærker, virkeligt lækker løsning, hvorimod Parrot'en har eget display og forstærker, men bruger bilens højttalere. Jeg kommer aldrig tilbage til halve løsninger med noget i cigarettænderstikket osv. Alternativet er ikke så voldsomt dyrt (er selvfølgelig noget mere besværlig at installere), men kvaliteten af tale både hos dig og hos den i den anden ende er milevidt fra hinanden. Klaus |
|
andmar77
Ny bruger Oprettet: 12-November-2015 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svaret!
Jeg udelod noget vigtigt i min besked. Beklager.. Jeg spiller musik (fra Spotify) fra mini jack på mobiltlf til AUX på bilradioen. Signalet er ret svagt så det skulle gerne forstærkes op.
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Smæk en kraftigere radio i, eller sæt en effekt på. Jeg streamer fint fra P5 på min iPhone, i mangel af DAB radio i bilen. Bevares vol skal da skrues højere op for at det lyder rigtigt.
Redigeret af Kampus - 01-Marts-2016 kl. 21:38 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |