|
S: SOLGT - SONOS Connect:AMP |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
gullip ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Udlandet Status: Offline Point: 323 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Februar-2016 kl. 22:40 |
Hej. Stand: Rigtig god, ikke ryger hjem Medfølger: Original emballage og kvittering (2 år gammel) Den perfekte løsning til trådløs streaming, uanset om du spiller fra musiktjenester (f.eks. Spotify), internetradio eller din egen samling på computeren. Med sine indbyggede 2 x 55 watt kan CONNECT:AMP selvstændigt drive et sæt gode hi-fi-højttalere, for eksempel fra DALI eller B&W. Sælges da jeg har er flyttet og har et rum mindre. Prisidé: 2.800 kr. - evt. bytte med SONOS Play 1 og penge. Bud modtages. Befinder sig i 2830 Virum. Er solgt. Redigeret af gullip - 01-Marts-2016 kl. 18:24 |
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad siger du til et lige over bytte med en Play 5, ca. 1 1/2 år gammel.
|
|
![]() |
|
gullip ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Udlandet Status: Offline Point: 323 |
Nej tak, den er al for stor til 4 m^2 badeværelse
![]() |
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
En play 1, ca. 1 1/2 år gammel hvid, plus 500 kr.
|
|
![]() |
|
Vi kan lige drøfte det nærmere over en besked, jeg har sendt en til dig.
|
|
![]() |
|
amnesia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
Jeg har en sort + 500 - hvis det kunne have interesse :-)
|
|
![]() |
|
Den er nu solgt for 2.900 kr.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |