|
SWIFT-kode? |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Marts-2016 kl. 11:48 |
|
En gut i udlandet har købt noget af mig
Han skal bruge dette: The beneficiary bank’s name, address and SWIFT Code Er det banken, den lokale afdelings adresse og et eller andet (SWIFT)? |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
SWIFT koden er en 11 karakterer lang kode, der identificerer din bank - han skal formentlig også bruge et IBAN nummer, der identificerer din konto....? Din bank kan oplyse dig om begge
Redigeret af miri - 02-Marts-2016 kl. 11:53 |
||
miri
|
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
|
Det jeg lige har fundet er ikke en lang kode på 11 tegn?
Det er KRONDK22 |
||
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
|
Det normale er, at der tilføjes X'er indtil de 11 karakterer er nået - KRONDK22XXX
Redigeret af miri - 02-Marts-2016 kl. 12:06 |
||
miri
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Gå ind på din netbank, der kan du se både Swift og Iban på din konto. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Hvorfor ikke bruge Paypal? Jeg ville ikke give bankoplysninger til udlændinge.
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
|
Det er kortopysninger, du skal passe på med.
Bankoplysninger er til at sætte penge IND på en konto. |
||
![]() |
||
|
Fandt det hele på bankens websted... hvis jeg nu havde gjort det fra starten
Men nej Uden kortoplysninger kan han vel ikke gøre noget: Han har fået SWIFT og IBAN |
||
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Korrekt. Swift og Iban kan kun bruges til at overføre penge til konto kan ikke bruges af andre til andet. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Må jeg ikke få dine bankoplysninger - jeg er ikke udlænding
![]() ![]() |
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
|
Du kan jo starte med de tusindvis og atter tusindvis af bankoplysninger, der står på diverse virksomheders hjemmeside og brevpapir.
Der kan du få både bankkonto, Swift og IBAN at vide. Der er intet hemmeligt ved et kontonummer. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Du ka få en på hovedet ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |