|
S: 5 stks b&w m1 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Februar-2016 kl. 23:21 |
Jeg sælger 3stk sorte b&w M1 med vægbeslag og fod, kvittering haves
800stk.. Subwoofer b&w as2 haves også! Redigeret af stillersen - 29-Februar-2016 kl. 18:13 |
|
![]() |
|
Skodman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2006 Sted: Lyngby,Denmark Status: Offline Point: 219 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor gamle er de? og hvor i landet?
|
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Aalborg, mener de er er par år gamle. Er lige mødt ind på arbejde. Så kan ikke se det før jeg er hjemme igen
|
|
![]() |
|
Skodman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2006 Sted: Lyngby,Denmark Status: Offline Point: 219 |
aaahhh Ålborg er liiiige langt nok væk fra mig ,så jeg springer fra....men tak for hurtig response...
|
|
![]() |
|
Jeg sender gerne på min regning, igennem gls. Der findes PayPal, hvor du i sikkerhed kan sende pengene.
|
|
![]() |
|
Pænt af dig at tilbyde det,men jeg springer fra.
|
|
![]() |
|
Ok helt iorden. Hvor bor du da i landet? Jeg er rimelig meget rundt, altså hvis du kun er intresseret i face 2 face handel?
|
|
![]() |
|
ctxctx000 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2015 Sted: odense, Danmark Status: Offline Point: 3 |
Hej.....
Er det den nye model af m1?, altså den med sort fod. Skal bruge 1 stk. |
|
![]() |
|
Hej, nej de er sølv . Tror også der var dig ser skrev tidligere :)
|
|
![]() |
|
ctxctx000 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2015 Sted: odense, Danmark Status: Offline Point: 3 |
|
|
![]() |
|
Ja, det har du ret i
![]() |
|
![]() |
|
5 stk sælges istedet for 3!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |