recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - google cast på en minix boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

google cast på en minix boks

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
satbox Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér satbox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: google cast på en minix boks
    Sendt: 07-Marts-2016 kl. 19:23
hej jeg har en minix neo x8-plus boks som jeg gerne ville kunne caste til, jeg ville gerne kunne vælge den på listen lige som jeg gør med mine andre chromcast.

er der nogen der har fået det til af virke eller ved hvordan jeg gør da man ikke kan hente google cast udvidelsen i google play.

satbox
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2016 kl. 12:49
Du kan fint finde google cast andre steder - bare søg. men på min minix x8 ville den ikke installere - men du kan måske..
Til top
satbox Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Januar-2008
Sted: Denmark
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér satbox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2016 kl. 17:48
har oplevet samme problem desværre :-(
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu