|
Defekt subwoofer. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
tdj89 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2009 Status: Offline Point: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Marts-2016 kl. 18:19 |
Jeg har en aktiv subwoofer af mærket System Audio Saxo 10, som nu er defekt. Jeg står derfor i den situation, hvor jeg skal finde ud af, om den skal laves eller om jeg skal købe en ny. Det er her jeg håber I kan hjælpe.
I slutningen af sidste uge, begyndte den at brumme. Det hjalp ikke at tage signalkablerne ud, den brummede stadig. Efter lidt tid stoppede den af sig selv, og sådan forsatte det. Søndag begyndte den at lyde meget underlig når den spillede, hvorefter jeg tog strømmen fra den. Da jeg satte den til igen, virkede den ikke. Den kunne ikke afgive nogen lyd (kunne stadig tændes). Efter at have stået tændt i 4-5 timer, kom der igen lyd igennem. Den spillede dog stadig ikke ordentlig. Jeg har her vedhæftet et lydklip af, hvordan den lyder: http://vocaroo.com/i/s00oNcrg4NwT Problemet har været det sammen lige siden. Den afgiver ingen lyd, hvoefter den begynder efter 4-5 timer, hvor den så ikke spiller ordentlig. Jeg har testet den på andet anlæg, uden forskel. Giver ovenstående nogen et peg om, hvad der kan være galt?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Udtørrede lytter i strømforsyning?
Klaus |
|
![]() |
|
Hej Klaus.
Tak for svar. Er det evt noget der er nemt at tjekke selv?
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5308 |
Hvis det ikke siger dig nok, skal du sikkert finde en erfaren der kan hjælpe dig. ![]() Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Jeg tror det ender med køb af en ny. Tak for svarene.
Kan sådan en sub sælges, eller er det bare direkte på losseren? :)
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5308 |
![]() Hvor i landet, den er jo ikke lige til at putte i en kuvert og poste. ![]() Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Hej Jørgen.
Den står i 9230, så hvis dit postnr passer, er det jo lige i nærheden :)
|
|
![]() |
|
Det er jo lige i nærheden.
Du kan jo prøve at sætte den på bud her, så må vi se hvad den evt. kan indbringe. ![]() Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
JørgenT
Du er velkommen til at smide et bud :) Den er tre år gammel her d. 28/3. Nyprisen var og er stadig 3499,- Den eneste kosmetisk-skade den har, er den på billede 3. http://postimg.org/image/uxb3nzx3f/ http://postimg.org/image/whei5qsfl/ http://postimg.org/image/4wax8k1jt/
|
|
![]() |
|
Og frontglitter medfølger selvfølgelig :)
|
|
![]() |
|
wernermeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 239 |
Prøv at skrive til forhandler og hør om de er søde at give 3 års garanti :) Eller evt. til producenten selv.
|
|
![]() |
|
Wernermeyer
Jeg har haft kontakt til System Audio. De giver faktisk 7 års garanti, hvis man registrerer produktet inden 6 måneder efter køb. Dette gjorde jeg selvfølgelig, troede jeg. Da jeg skulle afhente i butikken, var den ikke kommet. Jeg fik derfor den i udstillingen. Den bliver pakket i en kasse, hvor der står serienr på ligesom der gør på højtalen. Da jeg skal registrere subben, tager jeg serienummert på kassen. Det viser sig så nu, at det var en forkert kasse jeg fik med, hvorfor nummeret ikke passer = jeg har registreret en anden højtale. Selvom jeg har bon og det rigtige serienr, er der ingen hjælp at hente, desværre.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |