recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Viaplay sport hakker på Apple TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Viaplay sport hakker på Apple TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Skurre Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skurre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Viaplay sport hakker på Apple TV
    Sendt: 09-Marts-2016 kl. 22:16
Jeg har store problemer med at se Viaplay Sport på mit Apple TV, det hakker og falder tit ud. Det er udelukkende hvis jeg bruger app'en på Apple TV men ikke når jeg bruger min IPhone og så kører over AirPlay. Mit Apple TV er en 3.gen.
Er der nogen som har en forklaring og gerne en løsning på det? Jeg har lagt fiber ind, så der burde være fint hul igennem
//Skurre
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Point: 910
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2016 kl. 11:37
Mener at det tidligere har været oppe at vende her. Prøv at skifte til trådløs, hvis du kører med kabel. Jeg synes at erindre, at det hjalp af en eller anden grund.
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2016 kl. 12:58
Bruger du en DNS service?

Hvis ja, så slå det fra og Viaplay virker igen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu