|
Viaplay sport hakker på Apple TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Skurre ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Marts-2016 kl. 22:16 |
Jeg har store problemer med at se Viaplay Sport på mit Apple TV, det hakker og falder tit ud. Det er udelukkende hvis jeg bruger app'en på Apple TV men ikke når jeg bruger min IPhone og så kører over AirPlay. Mit Apple TV er en 3.gen.
Er der nogen som har en forklaring og gerne en løsning på det? Jeg har lagt fiber ind, så der burde være fint hul igennem |
|
//Skurre
|
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mener at det tidligere har været oppe at vende her. Prøv at skifte til trådløs, hvis du kører med kabel. Jeg synes at erindre, at det hjalp af en eller anden grund.
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bruger du en DNS service?
Hvis ja, så slå det fra og Viaplay virker igen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |