|
K: 5-7 kanals effektforstærker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Marts-2016 kl. 19:51 |
Jeg søger en multikanals effektforstærker til min processor. mindst 5 kanals.
skal have balancerede xlr udgange |
|
![]() |
|
Ghystro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2011 Status: Offline Point: 66 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad er budget, hvad skal den spille sammen med og søger du en bestemt lyd?
|
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Den skal matche min cx-a5100, b&w cm serie
Athem og Yamaha effekt er det jeg har læst rigtig godt om |
|
![]() |
|
Budget er 10-20 alt efter hvad det er. Og det skal være demo / brugt. Har fået tilbudt Athem mca 50 til 18000 demo, som jeg syntes er lidt for dyrt i betragtning hvor gammel den er.
|
|
![]() |
|
smokey ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
Jeg vil foreslå at du tage et kig på Marantz Mm8077 til 10k - ny. Der ligger testresultater på den - hvor den yde godt all over.
|
|
![]() |
|
Mange tak, jeg vil undersøge nærmere på marantz. Men kan den overhovedet følge med ovenstående. Anthem koster 3x mere næsten. Og fik afvide af den var en helt anden klasse bare imod Mx-a5000. Men det selvfølgelig også en sælger der fortalte det :)
|
|
![]() |
|
smokey ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
Nu er jeg kommet lidt op i årene, men tror selvfølgelig at der er en sammenhæng mellem pris og kvalitet - dog ikke altid lineært. Så Mca 50 er uden tvivl en bedre forstærker, men i dit tilfælde er det jo primært din Yamaha, som støber lyden, hvorfor opgaven må være at finde en 'formidler' , der pris/ ydelsesmæssigt passer ind til dine højttalere og rum. Og her vil jeg umiddelbart tro, At MM8077 vil være et passende valg. Og skulle du senere gå helt grassat med hjemmebiografens udvidelsesmulighed/ slagkraft, så kan du jo supplementere med yderligere en Mm8077 eller MM7055 og stadigvæk holde budgettet
![]() ![]() Redigeret af smokey - 08-Marts-2016 kl. 13:06 |
|
![]() |
|
Jeg tror bestemt heller ikke at jeg går galt i byen med en mm8077, hvis ikke der dukker noget brugt op inden længe, tror jeg godt jeg kunne finde på at bestille sådan en.
men som jeg skifter frem og tilbage, håber jeg at jeg finder en brugt effektforstærker, så det ikke bliver en alt for dyr hobby ![]() - SØGER STADIG EFFEKT !! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |