|
minix neo x8-h plus hænger |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
satbox ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Marts-2016 kl. 10:31 |
hej
jeg har en minix neo x8-h plus boks som er kablet til internettet med en 300mb linje. jeg oplever meget tit af den skal loade fx når jeg ser tv fra yousee app. den kan også finde på af gøre det med netflix. jeg har lagt nyeste firmware på boksen men det hjalp ikke noget. nogle der har oplevet dette og har fundet en løsning på det. satbox
|
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har den næsten samme box, bare uden plus.. Jeg og mange andre er nød til at køre med en gl. version af yousee app ( version 4.0.7 )
Netfix er bare noget møg på de fleste android ting - så brug noget andet Android phones and tablets currently support streaming in 480p. https://help.netflix.com/en/node/23939 http://androidpcreview.com/will-my-android-tv-box-stream-netflix-hd-or-4k/3784/ Nu bruger jeg ikke netflix mere - så måske er det anderledes nu. - men jeg kan huske at have læst at det heller ikke hjælper at sætte netflix i gang fra en android til chromecast, for hvis din android kun kan streame 480p så vil chromecast også sætte netflix igang på 480p - MEN det må du lige selv finde ud af, det er jeg ikke sikker på da det er lang tid siden http://www.digitaltrends.com/home-theater/why-android-and-other-devices-cant-stream-hd-netflix/ Redigeret af Niller55 - 11-Marts-2016 kl. 13:39 |
|
![]() |
|
satbox ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
hvad sker der for dig vis du bruger den nyeste app. fra yousee?
|
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Har ikke prøvet - den gl. køre fint, så prøver ikke lige nu før jeg har læst at nu virker det igen med en minix ;-)) Der en også noget om det på yousee forum - jeg tror jeg har sendt vr. 4.0,7 til de første 40 personer med en minix..
Redigeret af Niller55 - 11-Marts-2016 kl. 14:12 |
|
![]() |
|
det er rigtigt af man var nød til af bruge den gamle ver. for overhoved af få boksen til af streame tv fra yousee, men det kan den nye ver. nu godt det er bare af den tit står og med uret på hvor den tæller procenter og billedet er stille. efter den har talt op til 100% så køre den udsendelsen igen. tænkte på om det kunne være noget buffer størrelsen som nogle har oplevet med f. 'kodi når de afspillede lokale filer. |
|
![]() |
|
ok - så må jeg prøve den
|
|
![]() |
|
der er ikke andet for, ville gerne høre om du oplever det samme som jeg :-)
|
|
![]() |
|
nogle der har forslag til en løsning på mit problem?
|
|
![]() |
|
niller fik du prøvet den nye app?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |