|
Lærred ønskes opsat i loftet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
henrik-d ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-September-2008 Status: Offline Point: 225 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Marts-2016 kl. 21:36 |
Hej, da jeg er fummelfingret - desværre - må jeg erkende at andre må hjælpe her: Ved I hvordan jeg får købt og monteret (det er det vigtigste) et loftslærred - helst motoriseret i min stue. Intet specielt - blot en lille 30 km2 stue.
På forhånd tak for alle svar og henvisninger. Henrik
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7228 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
At købe er nemt. Barei butik eller nettet
![]() Monteringen afhænge af loft, vægt af lærred. Så her skal vi bruge flere oplysninger. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 29 ![]() -- ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
Ja det må siges at være en "lille" stue.. 30 kvadrat kilometer,tror du skal have et 1000" lærred så ;-).. Spøg til side, mit stewart motor lærred har beslag lige til at sætte på loftet, men det vejer 40-50kg,så forstærkning var nødvendig. Ydermere kræver et motor lærred jo en stik kontakt,eller lampe udtag eller andet i nærheden,og du skal også tænke på styringen,om du skal have fjernbetjening,12v trigger eller manual væg kontakt.. Stewart kommer med vægkontakt som standard,skal du have fjernbetjening til,skal det bestilles ekstra,og du skal selv skifte motor styringen. Jeg vil anbefale dig at købe et lærred med tab tension når der er motor på,ellers risikerer du irriterende folder på lærredet alt efer hvor tung bundlisten er,og hvor godt den kan strække lærredet.
|
|
![]() |
|
wernermeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 239 |
Det ville jeg nu kalde for en pæn stor stue ![]() |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12404 |
Et råd: Køb noget ordentligt første gang. Som nævnt skal der være tab tension på. Brug 10-15k i stedet for fem.
|
|
![]() |
|
henrik-d ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-September-2008 Status: Offline Point: 225 |
Nå, I er nok lidt misundelige over min 30 kvadratkilometer stue :-) Tak for alle svar!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |