|
K: 2 stk. CA modul YouSee |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | ||
O'Riley
Bruger Oprettet: 23-Januar-2009 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 171 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-Februar-2016 kl. 17:29 |
|
Jeg ønsker at købe 2 CA moduler til Yousee, gerne omkring Århus området, men kan også betale for fragt, hvis det er :)
På forhånd tak
|
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10425 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Husk de skal være uden + hvis du vil undgå problemer. Flemming
|
||
CoJaC
Bruger Oprettet: 15-Marts-2010 Status: Offline Point: 91 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har et i Hørning. Hvad vil du give?
|
||
O'Riley
Bruger Oprettet: 23-Januar-2009 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 171 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er vidst lidt grøn på det område, hvad betyder det? :)
|
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det betyder, at der ikke kan optages/kan være problemer når et sådan anvendes, det gælder både en Recorder og TV. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Som nævnt i andre sammenhænge/tråde, så har jeg 2 stk. YouSee moduler - et + og et alm. CA modul - i mit Panasonic TV og har absolut ingen problemer med at optage eller andre problemer.
Så det er altså ikke alle + moduler, der har problemer. Selvom nogle enkelte nævner det gang på gang !
Fordi man gentager samme postulat igen og igen, er det jo ikke ensbetydende med, at det er et faktum !
Der er jo heller ikke noget logik i, at YouSee sælger fejlbehæftede moduler til deres egne kunder - eller hür ?? Redigeret af Roland - 24-Februar-2016 kl. 23:44 |
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er lige netop problemer med + moduler, så snart de er udskiftet til et der ikke er, så er der ingen problemer. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Min mor købte 2 stk. CI kort direkte af YouSee som er af typen Strong CI+.
Hun kan ikke optage kodede kanaler på sit Prosonic tv pga. DRM rettigheder, men på sit 4 år gamle Sony tv er der ingen problemer. Efter at have læst herinde at PapsiHansi har købt et "Neotion Yousee DVB-C Viacess CI 3.X Kortlæser 8039" på bergs.dk. Så valgte jeg også at købe sådan et kort og nu kan hendes tv optage alle de kodede kanaler uden problemer, det er også blevet hurtigere i kanalskift. Så YouSee sælger CI kort med YouSee logo til tv med YouSee logo, men de virker ikke korrekt sammen og forbrugeren er den store taber. Det er noget forbandet svineri - når man vælger at sætte et logo på for at hjælpe forbrugeren, så skal man da teste det ordentligt igennem. Hvordan kan det passe at man kan købe et andet CI kort uden YouSee logo, som virker bedre end dem YouSee har godkendt. KØB IKKE JERES CI KORT IGENNEM YOUSEE - I RISIKERE AT DE IKKE VIRKER I JERES YOUSEE GODKENDTE TV
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10425 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er noget du har fuldstændig misforstået. Der er ikke fejl i CI+ modulerne. Hele meningen med CI+ er at brugerne enten ikke skal kunne optage, alternativt ikke kunne gemme optagelser mere end et par timer og ej heller kunne spole/springe forbi reklameblokke i optagelser. CI+ er noget reklame- og filmindustrien står bag, og du kan læse meget, meget mere om de uheldige virkninger på diverse tyske fora samt fagmagasiner. Flemming Redigeret af fltk - 25-Februar-2016 kl. 10:00 |
||
O'Riley
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu skal jeg på ingen måder optage, aldrig et behov jeg har haft. Er der ellers nogen forskel på de forskellige kort så? Er der nogen hatighefsforskel på kanalskift mellem de forskellige kort?
|
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5268 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men har læst at kanalskift bliver hurtigere ved at slette de betalings kanaler man ikke har abonnement på.
Mvh. JørgenT |
||
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har dette til salg hvis det har interesse
http://www.dba.dk/yousee-ca-modul-strong/id-1022405524/ |
||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |