recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Sonos Connect m. mod
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Sonos Connect m. mod

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
jonlanghoff Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Juni-2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 241
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonlanghoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Sonos Connect m. mod
    Sendt: 17-Marts-2016 kl. 10:30
Jeg eftersøger en clock-modded Sonos Connect, helst af ét af de kendte brands - Dr. Volk, Cullen, W4S, what-ever.

Formålet er at udføre en ordenlig dobbelblindtest mellem dén og min nuværende standard-Connect, da jeg (til min store overraskelse) ikke kan finde en sådan nogen steder på nettet - kun touchy-feely anekdoter, og dén slags giver jeg ikke meget for.

Nogen der vil sælge eller eventuelt udlåne???
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2016 kl. 13:22
Hvor bor du ?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonlanghoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2016 kl. 15:07
Vanløse.
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2016 kl. 14:05
Bor i Frederikssund og arbejder i Gladsaxe. Vi kan nok finde ud af noget hvis det er. Send en PM.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonlanghoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2016 kl. 14:23
Will do.

Redigeret af jonlanghoff - 23-Marts-2016 kl. 14:24
Til top
multibear Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-November-2006
Sted: Randers
Point: 162
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér multibear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2016 kl. 20:01
Der er en til salg på hifi4all med mod fra Dr. Gert Volk.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonlanghoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2016 kl. 21:14
Tak for tippet! Jeg tager et kig.
Til top
johnnyn Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Januar-2013
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnnyn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2016 kl. 23:06
Den test du vil lave, ku det tænkes du ville dele resultatet med os? :)
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonlanghoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2016 kl. 23:47
Oprindeligt skrevet af johnnyn johnnyn skrev:

Den test du vil lave, ku det tænkes du ville dele resultatet med os? :)

You bet! :)

Er også meget modtagelig for gode råd og idéer til hvordan man bedst tester.

Det skal givetvis være usynligt for testpersonerne om de lytter til det ene eller det andet, men derudover er jeg ikke særligt besluttet på hvordan man bør gøre for at være så "videnskabeligt korrekt" som muligt.
Til top
moremusic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-November-2013
Point: 589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moremusic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2016 kl. 13:46
Oprindeligt skrevet af jonlanghoff jonlanghoff skrev:

You bet! :)

Er også meget modtagelig for gode råd og idéer til hvordan man bedst tester.

Det skal givetvis være usynligt for testpersonerne om de lytter til det ene eller det andet, men derudover er jeg ikke særligt besluttet på hvordan man bør gøre for at være så "videnskabeligt korrekt" som muligt.

Få fat på en der kan skifte om for dig, og lyt selv om du kan höre forskel. Lyt först til den umodificerede udgave, så den modificerede udgave, og så til en vilkårlig af de to, som din kammerat bestemmer.
Pröv et par gange, og del gerne dit resultat. Det burde väre en god nok metode til at give et kvalificeret indspark i debatten.
Lad väre med at göre det mere besvärligt end det - uanset metode vil der alligevel väre folk der vil kritisere den, fordi dine resultater ikke stemmer overens med deres opfattelse
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonlanghoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2016 kl. 17:03
En såkaldt ABX-test, ikke sandt?

Nogen forslag til hvad man bør lytte til, der vil kunne tydeliggøre en eventuel forskel på de to afspillere mest muligt?
Til top
moremusic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-November-2013
Point: 589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moremusic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2016 kl. 22:58
Ja, men en ABX test er kun for at overbevise andre. Er du ligeglad med hvad andre mener, kan du også bare selv skifte frem og tilbage og lytte efter.
Brug noget musik du kender godt - det behøver ikke være perfekt indspillet. Hvis en forskel kun viser sig ved perfekt indspillet materiale, er det ligegyldigt alligevel.

Ser frem til at høre om dine erfaringer - har selv tænkt på at købe en modificeret Sonos flere gange, men da jeg kun kan koble op trådløst, så har jeg droppet det igen.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu