|
Adobe premiere pro cc |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
mondeo93 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Marts-2016 kl. 10:51 |
Hej
Jeg har hentet Adobe premiere pro cc til min PC. for at prøve gratis variationen, for at se om det var et program jeg ville købe, jeg fik det hentet, men fik travlt og fik ikke prøvet programmet inden det udløb efter 30 dage i prøveperioden. Så jeg afinstallerede programmet helt, oprettede nu bruger (ny email og adgangskode) for at hente det igen, men nu får jeg ikke lov at prøve det og i stedet skal købe direkte. Jeg prøvede så at installere programmet på en anden mindre bærbar PC her i huset med (Ny email og adgangskode) og det kunne jeg godt hente som en prøve på 30 dage. Så det er ikke IP adressen programmet blokere ud fra Ligger programmet en slags logfil eller sporringsfil ind på PCen så det kun kan hentes en gang som prøve variation og i så fald hvordan fjerne man den sporring eller lås ?, Jeg har ikke mulighed for at gendanne PCen til før installationen Hilsen mondeo
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
så er der desværre ikke mange muligheder. du skal have fat i registryeditor og finde ALT med premiere/adobe og kigge den igennem, OG finde alle foldere som adobe leger i!
Men helt seriøst. hvis man ikke ved om man vil betale de 4K for premiere pro, så er det ikke det rette program for en. - så køb den billige udgave i stedet premiere elements - koster 500 (cirkus) |
|
![]() |
|
mondeo93 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
Okay, ja jeg har fået et hint om registryeditor, så vil lige se det igennem hvis den billigere kan det mest nødvendige, kan det da godt være det bare bliver den |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Man kan jo også bare neyale for en måned ad gangen.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
det kunne man godt - men til 275 om måneden så hvis det skal køre på månedlig basis - eller 178 om måneden for en årlig plan. - Det løber bare lynhurtigt op. især hvis man ikke ved noget om den slags i forvejen.- Man KUNNE jo forledes til at spørge trådstarter HVAD det egentlig er han har brug for.
(og jeg undskylder for at puste priserne på adobe programmer op!) Men premiere elements fås i en sampak med photoshop elements til en 1000,- seddel (cirkus) og så har man dem. Mit umiddelbare bud er at premiere er mega overkill til videoredigering. HVIS det skal være "hardcore" videoredigering, så tag et kig på Davinci Resolve fra blackmagic design - findes i en gratis udgave!!
|
|
![]() |
|
Vil sige, at Adobe kan måske mere end der er behov for, det skal være et program der kan optage et indgående videosignal (Capture) og redigere det bagefter, så er der alternativer til mere simple programmer der kan det, er det nok at foretrække
|
|
![]() |
|
lav et andet workflow - et program til at trække signalet ind - hvad er det du capture fra? (det kunne være virtualdub!men her er bare nogle få muligheder http://www.videohelp.com/software/sections/capture)
et andet program til redigeringsdelen. - blackmagics program vinder faktisk mere og mere ind.
Redigeret af claus_jac - 18-Marts-2016 kl. 16:36 |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Hvis man går 30 dage uden at få brug for at redigere sine film, så kan det næppe være andet end light hobby...
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Av, for et modent svar. nu var det ligesom meningen at programmet skulle testet, men fik efterfølgende ikke tid, hvilke jeg ligesom næppe vidste
Redigeret af mondeo93 - 18-Marts-2016 kl. 19:21 |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Min pointe er, at hvis du ikke har brug for programmet mere end hver 30. dag, så vil det være penge ud af vinduet for så dyrt og avanceret et program. Som med Photoshop, så kræves det at du bruger programmet dagligt for at kunne udnytte alle dets features, da det er ret omfattende og man ganske enkelt ikke kan holde det ved lige hvis det kun "sjat-bruges". Deres elements vil være er bedre sted at starte, men i så fald findes der også andre programpakker, som kan klare redigeringsopgaver til samme pris.
Drop kravet om, at programmet skal kunne optage OG redigere, så har du langt flere muligheder. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Jo, men igen jeg kendte intet til programmet, så når muligheden så stod på Adobe premiere siden, at man får muligheden at prøve programmet i 30 dage for at se om det var noget man ville købe, så var det da en mulighed for at se om det virkelig var noget, ved at prøve funktioner og brugervenlighed af, at jeg så ikke fik tid er jo så en anden sag
|
|
![]() |
|
æhh - man kan læse sig til ufattelig mange ting på nettet. - der er sågar en masse video af det også. - incl tutorials hvis man besøger visse sider. - Du kan med andre ord nå rigtig rigtig langt allerede INDEN du installerer noget som helst. og generelt. det her med at installere trials konstant. Det fucker bare din pc op noget så grusomt. - for de fleste firmaer er desværre ualmindelig dårlige til at afinstallere ALT efterfølgende, såfremt du IKKE vil bruge det!
beklager. - det kommer fra en som har brugt en stor del af ungdommen med at sidde og lave den slags! :-) Det gider jeg ikke mere.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |