|
Hvad kan det her være? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Marts-2016 kl. 15:19 |
Hej.
Min Panasonic G20 er begyndt at gengive billedet med lilla plamager ved komplekse farveovergange. Jeg hørte om fænomenet "purple snakes" tilbage i 2008-2009 som nogle af Panasonics plasmaskærme var plagede af. Det var lidt af et lotteri dengang - ligesom med banding/clouding som vi ser på nogle LCD-/LED-skærme i dag. Nogen der ved, hvad det skyldes? Er det de såkaldte "purple snakes"? Det er ikke selve kildematerialet - det har jeg testet. Plamagerne dukker også op periodisk og varierer i størrelse og form. Garantien udløber her sidst i april. ![]() Jeg har prøvet at snappe nogle billeder af dem. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja den er vist go nok!
Skynd dig at gribe fat i forhandleren, så du får lavet det på garantien. |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Tak for svar. Ja, jeg besluttede i sin tid at tegne en ekstraforsikring via Fona. Det var nok ikke helt dumt. Men øv for pokker! Jeg er desværre lidt nervøs for, at serviceværkstedet ikke tester det godt nok, og derfor bare lader skærmen få en "ingen fejl fundet"-mærkat. For selve plamagerne/pixels dukker op periodevis og nogle gange skal de fremprovokeres. |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Du har allerede billeddokumentation.
Tag evt nogle flere med forskellige kilder. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |