|
Valg af ny receiver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kregme ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Marts-2016 kl. 18:30 |
Hej .. jeg skal ud og købe en ny receiver, valget står mellem
Onkyo TX-NR646 og Denon AVR-X2200W Hvad vil i anbefale jeg køber. Brian
|
|
![]() |
|
rotelman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2010 Status: Offline Point: 209 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De er meget ens men jeg ville vælge 646 fordi den er billigere og jeg har hørt den og dens DAC er "bedre"
![]() Redigeret af rotelman - 21-Marts-2016 kl. 18:42 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Jeg ville vente på, at denne kom på tilbud igen, som den lige har været i denne weekend, til 3.499,-
http://www.pricerunner.dk/pl/96-3073664/Forstaerkere-og-Receivere/Yamaha-RX-V779-Sammenlign-Priser?q=yamaha+rx+v779&ref=redirect&search=yamaha+rx+v779 Personligt ville jeg helt klart gå uden om ONKYO. Jeg har stadig ikke tiltro til, at de har fået styr på problematikken med defekte HDMI-boards! Ja, der findes ONKYO-ejere, som ikke oplever problemer, men der er bare aaaalt for mange, som har oplevet problemer med deres ONKYO surroundreceivere - og ikke kun med HDMI-boards. M.v.h. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19566 |
Af de to? Denon'en...... Hvorfor? Som Henrik nævner, der er chance for at du får købt dig en forstærker med alt for kort levetid. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |