|
SLET |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kip James ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Marts-2016 kl. 19:09 |
SLET
Redigeret af Kip James - 27-Marts-2016 kl. 10:02 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7248 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hint. Lav dit link klikbart.
Har for få måneder siden købet et helt ny Sony 42" på tilbud i Elgiganten til 2400.- Formoder den er over 2 år gammel. Min vurdering ca 1000-1500 |
|
![]() |
|
Kip James ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
Super - det er også hvad jeg selv har regnet med
|
|
![]() |
|
jbv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2011 Status: Offline Point: 187 |
![]() |
|
mlm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 178 |
Jeg er interesseret - hvor står det?
|
|
![]() |
|
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
Jeg kan se at vægmontering ikke er standard VESA, men specielt for denne model. Har du stadigvæk alle delene dertil? (Noget med at foden skal monteres på bagsiden med nogle special beslag) I så fald kunne jeg også være interesseret
|
|
![]() |
|
Havana ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
Hvor i landet?
|
|
Mvh Havana.
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
Byder 1300.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |