recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Xbox (360) - Er købt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Xbox (360) - Er købt

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Flubber Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-August-2009
Status: Offline
Point: 161
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flubber Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Xbox (360) - Er købt
    Sendt: 27-Marts-2016 kl. 21:15
For at kunne slappe lidt af midt i specialeskrivningen, kunne jeg godt tænke mig at kunne spille lidt Xbox igen. Jeg søger derfor en Xbox, og grundet økonomien kan det nok kun blive til en 360. Jeg ønsker en i god stand, og det skal være versionen med HDMI. Den skal helst befinde sig i Københavnsområdet, omend jeg også kommer til Fyn forholdsvis ofte hvorfor dette også er en mulighed. Jeg ville gerne holde prisen på maksimalt 500 kr., omend dette kan flyttes lidt hvis der er tale om en Xbox One.

Ekstra controller og spil er naturligvis et plus, men ikke et krav. Dog vil Halo og/eller Need For Speed (alle udgaver) være et stort plus Big smile Men kom med hvad I har derude, så kan vi snakke om det.

Update: Jeg har nu købt en og er ikke længere på udkig

Redigeret af Flubber - 16-April-2016 kl. 18:35
Til top
t33j4y Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-November-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Point: 425
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér t33j4y Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2016 kl. 18:17
Fandt du noget eller er du i mellemtiden blevet færdig med specialet? :-)

Hvis du stadig er på udkig, kan jeg godt flikke en pakke sammen med 1 controller og en arcade Xbox360 for 250,- pp
Til top
Flubber Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-August-2009
Point: 161
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flubber Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2016 kl. 18:34
Jeg er skam stadig i gang med specialet Men mange tak for tilbuddet. Jeg har dog i mellemtiden fået fat i en Xbox 360. Jeg fik bare ikke opdateret denne annonce.
Til top
t33j4y Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-November-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Point: 425
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér t33j4y Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2016 kl. 18:38
Fint nok - god arbejdslyst :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu