|
S: denon avr-x3200w receiver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 661 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Marts-2016 kl. 20:33 |
jeg sælger denne denon avr-x3200w med atmos og dts-x lyd.
spiller perfekt og ingen fejl eller skrammer. den er købt D 27 feb 2016 i saturn i flensburg så der er 2 års garanti. kvittering og original kasse medfølger pris 5200 kr befinder sig i bramming |
|
![]() |
|
Decolour ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
3500 budt. Den koster 745 euro fra ny.
Kan afhente hurtigt da jeg bor i nærheden. Mvh Kim l. Poulsen |
|
![]() |
|
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 661 |
Hej. Det er for lidt
|
|
![]() |
|
janbau ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Horsens Status: Offline Point: 360 |
Hvad med en Byttehandel med en næsten ny Onkyo 646 med Atmos Dtts-X så er der penge din vej . Jeg skal bruge Pre-out kun derfor vil jeg måske sælge . Da jeg har planer om at købe en ren Effektforstæker til mine Opticon 6 højtaler . Rent lydmæsigt er den på højde med Denon hvis enda ikke bedre i ren stereo . Redigeret af janbau - 28-Marts-2016 kl. 10:27 |
|
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled Marantz 6010 Av 9,2 Atmos Cambridge Azur 651 W Effekt Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup Aktiv Sub 4 K Blu-ray |
|
![]() |
|
Desværre. Er ikke interesseret i bytte handel
|
|
![]() |
|
Decolour ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
Delvis bytte med Buchardt S300? ellers bud på 3750 afhentet.
Mvh Kim L. Poulsen
|
|
![]() |
|
Er stadig ikke interesseret i at bytte. 3750 er stadig ikke helt nok
|
|
![]() |
|
Fair nok, kunne jo være der var forskel på de ting du blev tilbud i bytte:-) de 3750 er hvad jeg maksimalt vil give. God dag. Mvh Kim
|
|
![]() |
|
Det er helt i orden. Skulle gerne have lidt mere for den
|
|
![]() |
|
solgt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |