|
cloudflare attention |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Marts-2016 kl. 12:11 |
Nogen der har en ide om, hvorfor jeg møder denne, og hvad jeg kan gøre?
![]() |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hmmm var ikke klar over recordere var begyndt at lave verifikation af om vi nu var robotter eller ej. Kan desværre ikke sige noget som helst om hvorfor du får den. Hvornår er den begyndt på det? (kører som regel kun recordere på en ubuntu 15 med chrome uden problemer, så jeg har ingen ide om det har nogen som helst betydning om hvilket OS/browser man kører med. Men eftersom du kører med win10/chrome, så kører du ikke med en eller anden VPN tingest? ved ikke om de har noget geoblock på?
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
lidt googlen rundt gav mig en løsning: Ryk stikket ud af modem, vent lidt og sæt den i igen for at få tildelt en ny ip-adresse.
så tror måske jeg har fået en ip, som har været kendt som suspekt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |