|
Låst ude af Netflix |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12404 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Februar-2016 kl. 13:59 |
Jeg fandt ikke umiddelbart et nyere emne om dette, så jeg tænkte det ville være OK at oprette en ny tråd.
Netflix annoncerede som bekendt for nogle uger siden, at det skulle være slut med at "snyde" sig til indhold man ellers ikke må se, men så skete der ikke så meget. Nu er en af mine venner dog blevet låst ude af Netflix, sådan da. Han bruger Unblock Us på et Apple TV 4, og han får besked om at han bruger proxy eller VPN, hvis han prøver at se en af Netflix' egenproducerede serier. Lige fra House of Cards til Love. Film og andre ting virker dog fint. Det er kun deres egne serier der brokker sig. Jeg bruger også Unblock Us med et Apple TV 4, og jeg kunne ikke replikere fejlen i aftes. Alt virker som det skal, og det er efter alt at dømme stadig amerikansk Netflix jeg har. Er der andre, som har nogle erfaringer at dele ud af? Indtil videre fjerner min ven bare DNS-adressen, og ser Love på den måde. |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Får han også fejlen, hvis han slår Unblock Us helt fra? Jeg tænker nemlig, at det ikke er nok bare at slå Unblock Us over til Danmark, men at man skal prøve med sin udbyders eller Google DNS i stedet. Unblock Us bruger jo stadig nogle andre DNS adresser, selvom du vælger dansk, og det er jo netop DNS adresse Netflix blokerer. Just a thought.
EDIT: Ja, jeg overså så lige aller nederste linje i første omgang. Men som svar på dit egentlige spørgsmål, så nej. Jeg har heller ingen problemer oplevet endnu. Jeg har over de sidste par dage benyttet både amerikansk, britisk og dansk Netflix. Redigeret af Nagash - 22-Februar-2016 kl. 15:18 |
|
![]() |
|
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
Vi havde en enkelt dag med problemer for ca. 2-3 uger siden, men siden har vi kunnet bruge Unblock-US igen på normal vis.
Krydsede fingre. Længe må det vare!
|
|
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12404 |
Vi er vist begge så gammeldags og konservastive, at vi kun bruger US Netflix. |
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Jeg oplever problemer forskellige steder. Eksempelvis kan jeg ikke afspille fra England pt, men kan fra andre lande. Netflix forsøger jo at blokere diverse unblockers, så de arbejder på at besværliggøre tingene for os. PayPal har vist også valgt at de ikke vil lade brugere betale unblock-Us.
|
|
![]() |
|
Kan du levere et link til en historie om at PayPal ikke vil lade brugere betale Unblock Us? Det er jo på ingen måde en ulovlig service, så det lyder da lidt spøjst.
|
|
![]() |
|
bubbleboy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 802 |
http://www.version2.dk/artikel/paypal-blokerer-betalinger-til-vpn-tjenester-592123
Redigeret af bubbleboy - 22-Februar-2016 kl. 16:56 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Har du ikke fået mail fra dem. De sendte en ud forleden, hvor de gjorde det klart for folk, at man ikke længere kan betale med PayPal. Så man skulle gå ind og indtaste sine kreditkortopløsninger i stedet, så man ikke mistede deres service, når næste betaling stod for døren.
|
|
![]() |
|
Jeg har længe betalt med kreditkort, så det har jeg intet hørt om.
Men tilbage til vores erfaringer med at have bøvl med Netflix ![]() |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6691 |
Jeg kan ikke se Ex Machina fra canadisk Netflix. Jeg bruger Unotelly. Prøvede i sidste uge, og fik beskeden at jeg ikke var i Danmark.
Jeg kom ikke så langt at jeg kunne søge efter filmen, men blev blokeret før. Ex Machina kan kun ses i den canadiske Netflix. Ellers skal jeg leje den igen i iTunes.
Redigeret af Brixen - 22-Februar-2016 kl. 19:07 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Hold kæft en trist drejning...eller rettere sagt: endnu en trist drejning.
|
|
![]() |
|
Næh. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |