|
Solgt: B&W DM 601 S3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jpihl ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Februar-2011 Sted: DK, Aalborg Status: Offline Point: 89 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Marts-2016 kl. 22:06 |
<span style="line-height: 1.4;">Jeg har fået et par lækre </span>B&W DM 601 S3<span style="line-height: 1.4;"> højtalere for meget. De har et par brugsridser og 4 huller fra ophæng på bagsiden, men ellers fejler de ikke noget.</span>
Billeder: http://imgur.com/a/0mTSj Mindste prisen er 1100, k<span style="line-height: 1.4;">øb-nu </span><span style="line-height: 16.8px;">prisen</span><span style="line-height: 1.4;"> er 1400.</span> Får jeg bud under køb-nu prisen lader jeg annoncen stå et par dage. De står i Aalborg og sendes ikke. Redigeret af jpihl - 09-April-2016 kl. 10:00 |
|
![]() |
|
jpihl ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Februar-2011 Sted: DK, Aalborg Status: Offline Point: 89 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Op :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |