|
V: Panasonic P42ST50Y |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
t33j4y ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-November-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 425 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Marts-2016 kl. 17:39 |
Da jeg for nylig har købt nyt TV vil jeg lige høre hvad det gamle forventeligt kan sælges for.
Al tilbehør (fjernbetjening, adapter til component mv. medfølger). Det er på fod - vægbeslag kan medfølge men det er ikke et slimline :-) Jeg har ikke gået det minutiøst igennem endnu, men der er efter min bedste overbevisning ikke hverken pixelfejl, skrammer eller burn-in. Hvad skal man forvente at det kan gå for?
|
|
![]() |
|
t33j4y ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-November-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 425 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er simpelthen ikke nogen der har nogen idé om det? :-(
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7248 |
Nu skriver du ikke noget om alder !
Men forvent ikke meget mere end 1000-1500.- |
|
![]() |
|
Det er såvidt jeg husker fra sidst i 2011.
Ok, jaja, ikke meget men jo heller ikke nyeste skrig ;-) Tak for input! |
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
Super tv :-) ville sætte det til 2000,- i dba.
|
|
Samsung S90D 65” QD-OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6
|
|
![]() |
|
Ja, måske jeg skal prøve der - skal lige have taget nogen vellignende billeder og gå det igennem.
Tak for svar! |
|
![]() |
|
Champ100 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 338 |
Tror ik du skal forvente mere end 1000 kr, og så skal den stå i mint condition. Det kan være du er heldig at en hopper på til 1500
|
|
![]() |
|
Champ100 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 338 |
Hvad er der af hdmi og usb indgange. Er der wifi. Den ungdoms klub jeg er ansat i kunne måske interesseretni en billig plasma. Der er pengene jo små så det bluver en brugt skærm vi skal have
|
|
![]() |
|
Hej, du kan se specs her: https://www.proshop.dk/Fladskaerms-TV/42-Plasma-TV-TX-P42ST50Y/2330240
Men hvis 1000 er hvad du vil give, bliver der ingen handel. Har fået bud på 1500,- afhentet. |
|
![]() |
|
Super for dig til 1500 kr, jeg har kun fået mandat fra mit studsiejob til max 1200. Æv
|
|
![]() |
|
Kender det godt - vi forærede et Pana LCD til vores ungers børnehave sidste år fordi der ikke er meget at rutte med. Men det her skal gerne tjene lidt hjem - alternativt må det komme op på væggen i børneværelset :-)
|
|
![]() |
|
For lige at afslutte: Med lidt tålmodighed endte det med at blive solgt for 1700,- til en der fandt det via Gul & Gratis.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |