|
Akustisk gradin |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1008 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Marts-2016 kl. 22:33 |
|
Jeg har nogle rumklangs problemer i mine bio, som befinder sig i vores dagligstue samt i forlængelse af spisestue, der er en form for efter klang i spisestuen, når der ses film i bioen, dette er selvfølgelig mega træls. Men jeg er ikke interesseret i at klaske vores stue til med alt muligt som ikke er pænt, da det ville min hustru blive meget ked af og vi er tros alt to om at bo i huset:-)
Derfor efter jeg har snakket med en Kammi, forslog han dekomoltron som jeg kunne tage frem når bioen skulle bruges og selvfølgelig fjerne igen, så har man stadig en fin stuen og spisestue. Så fandt jeg dette og ville høre jer om der er nogen bruger dette og hvad er jeres erfaring? http://www.mtpro.dk/akkustikstof/879-akustisk-gardin-royalbla-6m-x-3m.html Redigeret af Vilstrup - 28-Marts-2016 kl. 22:57 |
||
![]() |
||
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1008 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Men er da åben for forslag:-)
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
|
Store tunge gardiner hjælper en hel masse. Laver du det så de kan skydes til side, bliver du nok lidt mere populær hos den bedre halvdel.
Om du vælger Molton, eller denne https://www.stofogstil.dk/metervarer/gardinstof/moerklaegningsgardin/moerklaegning-moerk-graa er næsten lige meget og cirka samme pris. Fordelen ved det fra stof og stil er at her kan du tage onen med ud og lade hende indgå i arbejdet med at sy ophæng fast. Klaus Redigeret af KlausDM - 29-Marts-2016 kl. 12:03 |
||
![]() |
||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
|
Jeg synes Molton lyder som en glimrende idé! Vi har det rundt om vores lærred, og det fungerer rigtigt godt.
|
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
![]() |
||
|
Det kunne godt være en mulighed at kunne skubbe det væk. Især at have fruen med indover valget vil hun nok også være glad for:-) |
||
![]() |
||
|
Ikke dårligt, hvor har i købt jeres moltron henne? |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Tjek dit klikbare link for dobbelt HTTPS:/ |
||
![]() |
||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
|
En scenebutik i Malmö, sverige ![]() |
||
||
![]() |
||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
|
Preibe sceneteknik
hvad med jeres loft ? et arbsorberende loft gør en KÆMPE forskel |
||
![]() |
||
Ole_M ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 416 |
|
Deco molton hos priebe.dk.. Mit scene molton kan jeg ikke huske, da det er genbrugt fra min gamle bio.
Men du skal ha scene molton, det tykke. Det tykke ville være meget effektivt i din situation. edit; hov havde ikke lige set dit indlæg Peter :)
Redigeret af Ole_M - 29-Marts-2016 kl. 13:46 |
||
![]() |
||
|
Er helt enig. |
||
||
![]() |
||
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
|
Der findes scenemolton lavet specielt til akustikforbedrende formål. Jeg har købt mit hos thomann.de:
Ex: http://www.thomann.de/dk/stairville_acoustic_curtain_black_300_cm.htm De sælger også per løbende meter.
Redigeret af opzouten - 29-Marts-2016 kl. 15:03 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |