|
LG UF772 og Logitech Harmony Hub |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HonkyHonk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2005 Sted: Grindsted, DK Status: Offline Point: 99 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Marts-2016 kl. 13:14 |
Hej alle
Jeg håber der er nogen, der kan hjælpe mig med at få min Logitech Harmony (incl. Hub) til at kunne tænde og slukke mit TV. Ifølge Logitechs kompabilitetsguide skulle mit TV være 100% kompatibelt, men uanset hvad jeg prøver rent opsætningsmæssigt vil Harmony, hverken tænde eller slukke TV'et. Jeg har prøvet at ændre 'Power'-funktionen inde i opsætningen på Harmony både til at benytte 2 forskellige taster til hhv. tænd/sluk og én tast - intet har jeg fået til at virke. Er der nogen der har et ligende setup (Harmony og LG UF772 TV), hvor det virker - eller måske endda har samme problem som mig, hører jeg gerne fra dem. Hele ideen med Harmony går jo lidt af fløjten, når man alligevel så skal have fat i sin remote til TV'et.
|
|
Jesper
LG 65UF772, Apple TV 4, Sony STR DN1040, Dali IKON 6 MK2, SMT-3126, Harmony Companion |
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du også prøvet at lære din HUB power kommandoerne fra din originale remote?, fordi det lyder som du bliver nødt til det, hvis altså alle andre knapper til TV virker.....
|
|
![]() |
|
HonkyHonk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2005 Sted: Grindsted, DK Status: Offline Point: 99 |
Ja, det har jeg også prøvet - uden det store held - men kan jo ikke udelukkes, at jeg har gjort et eller andet forkert.
|
|
Jesper
LG 65UF772, Apple TV 4, Sony STR DN1040, Dali IKON 6 MK2, SMT-3126, Harmony Companion |
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
Jeg har gjort det før med HUB'en, da jeg havde Motorola IPTV boks som Logitech ikke kendte.
Det var besværligt men det lykkedes dog.....
|
|
![]() |
|
Kan være jeg skal give det en chance til. Jeg synes nu ellers aldrig jeg tidligere har oplevet problemer med nogle af de produkter jeg har haft - Harmony har praktisk talt altid kunne styre dem, så undrer mig over at netop dette TV fra LG (som dog er en af de større spillere) skulle give problemer. |
|
Jesper
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Har du forsøgt at kontakte Logitech support
![]() Da jeg skulle sætte min Harmony remote op for et pat år siden, havde jeg et problem, og skrev til support, og dagen efter fik jeg svar, at de havde løst problemet form mig
![]() ![]() |
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |