|
Netværks harddisk ingen forbindelse |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mondeo93 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Marts-2016 kl. 21:58 |
Jeg har fået en ældre harddisk til hjemme netværk, nas server eller hvad det hedder, der hedder Iomega MHNDHD. på 1 TB Den er sat til med strøm og netværkskabel, fra routeren, har så installeret programmet fra CD rom. men PCen kan ikke finde netværksharddisken når programmet søger efter den for at den kan blive sat op og komme til at køre på netværket.
Det skal siges, at det jeg fik netværkshardisken tog jeg Harddisken ud og satte den i min PC for at formatere den inden brug og samtidig tjekke hvad stand den var i. Den virkede upåklageligt af pågældende jeg fik den af. Skal der ligge et styresystem på selve netværksharddisken jeg evt. har slettet med formateringen ? Det er første gang jeg arbejde i netværksharddisk så ved ikke det store om det eller hvad jeg har gjort forkert Hilsen Ulrik Redigeret af mondeo93 - 30-Marts-2016 kl. 23:19 |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja.
Nu skal du have lagt Firmware på disken igen. Dette skal vist gøres via Linux pc, hvor der slutter disken til. Prøv at google det, så finder du vejledninger.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |