|
K : Høretelefoner |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Marts-2016 kl. 20:07 |
Jeg skal til at pendle en del og søger derfor nogle høretelefoner. Jeg tænker det skal være over/on ear og i en fornuftig kvalitet. Da de primært skal bruges på farten gerne BT, men ikke et must.
Jeg har bla kigget på marshall monitor og parrot Zig. Andre gode bud? |
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil anbefale dig at kigge ind til Telia.
De har nogle Samsung level one BT støj reducerende hovedtelefoner til salg for kun 995,00. Jeg har selv købt dem og de er utrolig gode til prisen. Jeg har set dem i dag i Telia Århus (den på strøget)
|
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
v-moda m100 findes osse bluetooth
|
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Op
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |