recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opsætning af buttkicker med dual subwoofers
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opsætning af buttkicker med dual subwoofers

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 29 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 22-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 174
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 29 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Opsætning af buttkicker med dual subwoofers
    Sendt: 01-April-2016 kl. 13:36
Hej allesammen
Jeg har fået et buttkicker LFE kit hjem,da min nabo klager over mine dual SVS-PB2000 når bølgerne går højt,og vil gerne lige høre hvordan jeg egentligt får den sat op ordentligt.

Jeg har en maratnz 7702 med dual sub udgange,og for at få mine sofaer til at rumle plejer jeg at skulle spille ved ca. -10db og op til reference, og det er her BK kommer ind, den skal gerne få min sofa til at rumle ved lavere volumen,MEN den må ikke blive for voldsom ved mit normale spille niveau som er ca -10 til reference. Eller skal jeg skrue volumen ned på selve subwooferne for at få lfe signalet med samme styrke til BK så mindre bas mere BK,som jo egentligt er det jeg er ude efter.
Kan det overhovedet lade sig gøre? Vil marantz volumen ikke også øge volume til BK? Skal jeg sætte de 2 subwoofers på samme udgang med en splitter,og bruge nr.2 udgang til BK alene? Eller skal jeg sætte BK sammen med den sub der har kortest signal vej?
Hvis jeg sætter BK alene, vil audyssey så ikke brokke sig når der ingen test tone kommer på udgang 2 såfremt jeg skal køre audyssey igen på et tidspunkt? Eller skal jeg så bare sætte en subwoofer på,køre audyssey,og skifte den ud med BK?

Må BK monteres "med hovedet ned ad"? Bliver BK meget varm så man skal sørge for luft omkring den hvis man monterer den inde i sofaen?

Tak for hjælpen

Redigeret af Tsunamijhoe - 01-April-2016 kl. 13:39
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu