|
S: Denon AVR-3808, og DLS R-series |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Marts-2016 kl. 00:12 |
Hej,
Havde sammen med min lillebror og far købt et surround system til min storebror i tidlig fødselsdagsgave. Selvom han i første omgang var ellevild, fandt han ud af han hellere ville have nogle andre, i en anden finish og størrelse, så nu skal de sælges igen. Havde højttalerne været i kirsebær og receiveren i sølv, havde jeg beholdt det hele selv. Det hele er købt brugt, og sælges brugt (selvom jeg kun har testet at alt er ok). Bud modtages, men helst ingen skambud, tak. ![]() Links: SOLGT - DLS RC55 - http://www.dba.dk/hoejttaler-dls-rc55-150-w/id-1022721466/ SOLGT: Denon AVR-3808 - http://www.dba.dk/denon-avr-3808-71-kanaler/id-1022721629/ Redigeret af Hessi - 02-April-2016 kl. 19:57 |
|
![]() |
|
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der må gerne bydes.
![]() Redigeret af Hessi - 10-Marts-2016 kl. 21:49 |
|
![]() |
|
Kom glad.
![]() hmm.... skal jeg også begynde på mandagsfakta?
![]() |
|
![]() |
|
Receiver reserveret.
|
|
![]() |
|
Receiver solgt - 2.300 kr.
Bud på højttalere modtages.
|
|
![]() |
|
Center højttaler solgt - 900 kr.
Bud på andre højttalere modtages stadig. ![]() |
|
![]() |
|
Sælge med et smil og en kop kaffe. :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |