|
S: REGA Planar 3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Damme ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Rønde Status: Offline Point: 260 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Marts-2016 kl. 14:46 |
Hejsa
Har ovenstående til salg. Rega'en sælges med original hylde ![]() ![]() ![]() Forbeholder mig retten til........... ![]() Det er faktisk lykkedes mig at finde den originale kasse, så hvis der er interesse for det vil jeg godt kunne sende mod at modtager betaler fragten. Lukker for bud fredag d. 08-04-2016 kl. 20.00 Redigeret af Damme - 02-April-2016 kl. 18:41 |
|
![]() |
|
Damme ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Rønde Status: Offline Point: 260 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Op!
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Fed pladespiller! Men du har lukket for bud?
![]() |
|
![]() |
|
Da det ikke har væltet ind med bud forlænges budrunden. Såå byd blot ind
![]() |
|
![]() |
|
hunterSEG ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-November-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
Hvor gammel er den, og hvor slidt er pick-up'en, rem mm. Hvordan er hylden, den ser lidt slidt ud, eller er det bare fedtfingre og et uheldigt billede.
Bor selv i Viborg, er det tæt på dig? Redigeret af hunterSEG - 04-April-2016 kl. 15:21 |
|
![]() |
|
Hejsa
Hylden er lidt "træt" af at have ligget på koldt lager, men kan sagtens fikses op. Selve pladespilleren er fra 1987 men har stået på lager de seneste 12 år uden at blive brugt. Den har til gengæld stået lunt og godt og fejler intet. Har ikke været brugt overdrevet meget og jeg vil vurdere at der er mulighed for at spille adskillige LP'er på den, inden der kræves skift af noget. Viborg er ca. 60 km fra mig af. |
|
![]() |
|
Op!
|
|
![]() |
|
hunterSEG ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-November-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
Vendte aldrig tilbage. Tak for info. Er ikke i tvivl om at det er en god pladespiller. Dog synes jeg den har Liiiidt mange år på bagen, så ved ikke om det kan betale sig.
Skal siges, jeg er helt ny i det med pladespillere. Så jeg må nok springe fra.
|
|
![]() |
|
Helt ok!
Dog tror jeg ikke at nogle år på bagen ligger Rega'en til last, da der ikke er meget der kan gå i stykker på sådan en. Den jeg har her har ikke kørt mange timer alt i alt, men selvfølgelig kan der være en "træthed" i nålen, da den jo ikke har været brugt længe. Har dog prøvespillet den uden at bemærke noget særligt. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |