recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: REGA Planar 3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: REGA Planar 3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Damme Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Rønde
Status: Offline
Point: 260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damme Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: REGA Planar 3
    Sendt: 29-Marts-2016 kl. 14:46
Hejsa
Har ovenstående til salg.

Rega'en sælges med original hylde Tongue for HBO 2.200,- kr.

Forbeholder mig retten til........... Wink

Det er faktisk lykkedes mig at finde den originale kasse, så hvis der er interesse for det vil jeg godt kunne sende mod at modtager betaler fragten.

Lukker for bud fredag d. 08-04-2016  kl. 20.00

Redigeret af Damme - 02-April-2016 kl. 18:41
Til top
Damme Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damme Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2016 kl. 06:02
Op!
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2016 kl. 10:16
Fed pladespiller! Men du har lukket for bud?
Til top
Damme Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damme Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2016 kl. 16:17
Da det ikke har væltet ind med bud forlænges budrunden. Såå byd blot ind Wink 
Til top
hunterSEG Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-November-2011
Sted: Denmark
Point: 193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunterSEG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2016 kl. 15:20
Hvor gammel er den, og hvor slidt er pick-up'en, rem mm. Hvordan er hylden, den ser lidt slidt ud, eller er det bare fedtfingre og et uheldigt billede.

Bor selv i Viborg, er det tæt på dig?

Redigeret af hunterSEG - 04-April-2016 kl. 15:21
Til top
Damme Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damme Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2016 kl. 19:39
Hejsa
Hylden er lidt "træt" af at have ligget på koldt lager, men kan sagtens fikses op.  Selve pladespilleren er fra 1987 men har stået på lager de seneste 12 år uden at blive brugt. Den har til gengæld stået lunt og godt og fejler intet. Har ikke været brugt overdrevet meget og jeg vil vurdere at der er mulighed for at spille adskillige LP'er på den, inden der kræves skift af noget.

Viborg er ca. 60 km fra mig af.
Til top
Damme Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damme Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2016 kl. 22:57
Op!
Til top
hunterSEG Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-November-2011
Sted: Denmark
Point: 193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunterSEG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2016 kl. 11:27
Vendte aldrig tilbage. Tak for info. Er ikke i tvivl om at det er en god pladespiller. Dog synes jeg den har Liiiidt mange år på bagen, så ved ikke om det kan betale sig.

Skal siges, jeg er helt ny i det med pladespillere. Så jeg må nok springe fra.
Til top
Damme Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damme Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2016 kl. 13:15
Helt ok!

Dog tror jeg ikke at nogle år på bagen ligger Rega'en til last, da der ikke er meget der kan gå i stykker på sådan en.

Den jeg har her har ikke kørt mange timer alt i alt, men selvfølgelig kan der være en "træthed" i nålen, da den jo ikke har været brugt længe. Har dog prøvespillet den uden at bemærke noget særligt.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu