|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
StoneColdO ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
![]() Sendt: 06-November-2006 kl. 11:08 |
Sidder og kigger lidt på LCD tv for en kammerat. Som overskriften lyder, så er budgettet max 10.000, gerne mindre.
Jeg har læst hist og her om forskellige modeller, og er indtil videre kommet på disse to: Samsung LE-32R72B http://hifipriser.dk/Products/listprices.asp?ID=244258 Toshiba 32 WL 66 Z http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=4& ;emne=visprodukt&Gruppenr=61&ID_infoside=96274 Er der nogen der kan anbefale nogen af disse, eller har andre mærker/modeller jeg burde kigge på? På forhånd tak. |
|
![]() |
|
christianrsc ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-September-2006 Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Hej Jeg har selv en Toshiba 32wl66z og er rigtig glad for det! Jeg har en bror som er ved at kigge på et Sony kdlv2000, hvilket også skulle være rigtig godt. Men ved ikke præcis hvilket der er bedst. Sony'en kan fåes til en go pris her: http://www.multidiscount.com Men Toshibaen kan anbefales! Skriv hvad du beslutter dig for. |
|
![]() |
|
StoneColdO ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
![]() |
Tak for det - rart med lidt input. Min kammerat er mest til at se tv'et før han køber det, så det ender nok med vi må se bort fra Toshiba'en. I stedet tror jeg vi skal på en turne her fredag, lørdag til københavnske forhandlere. Elgiganten plejer jeg at kunne presse rimeligt hårdt i prisen, ellers er der mulighed for at se på dette tv i hifiklubben: http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Billede/LCD_TV/SHARP _LC32GD9E_LCD_TV_Soelvsort.htm |
|
![]() |
|
Decap_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
hvorfor kan i ikke se toshiba'en? der findes da både TC i århus og nu også kbh. Ellers er den (var ihvertfald) til at finde i El-giganten. men hvor godt indtryk dette giver ved jeg ikke...
men jeg vil også anbefale Tosh. Sony 32V2000 skulle også være rigtigt godt. Har samtidig vundet Eisa award 2006 for bedste LCD-tv. Så det er nok heller ikke helt i skoven |
|
![]() |
|
![]() |
TC åbner først i København om en måneds tid, og da han står uden tv, er jeg ikke sikker på han ønsker at vente så længe.
Men hvis den er til at finde i elgiganten, så tror jeg bestemt det bliver den vi går efter. Hvilken butik har du set den i? Sony ser rigtig godt ud, men desværre er budgettet presset allerede ved de 10k. |
|
![]() |
|
Soko ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Hej Jeg har Sony KDL-40V2000 og er rigtigt godt tilfreds, så det vil jeg godt anbefale i 32" også. Soko |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Toshibaen findes ihvertfald udstillet i Elgiganten i City 2 - sammen med masser af andre skærme.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
christianrsc ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-September-2006 Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Nu ved jeg godt du sagde at du ville se det før du købte det, men jeg mener at have set Sony kdl32v2000 inde på www.multidiscount.com til 8800... Det er værd at tjekke ud. Hver dag jeg kommer hjem fra skole og tænder op for mit Toshiba tænker jeg "Fanme et godt køb!"
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tror det bliver en tur i elgiganten så - de bør jo alt andet lige matche TC's pris - så kan vi vurdere om det ser tilfredsstillende ud. Det bør det gøre, har jo kun hørt positivt om dette fjernsyn.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg var lige en tur i Elgiganten efter arbejde.
De har Toshiba modellen, deres pris er dog 14k for 32" og 17k for 37", men er vi ikke enige om at de skal matche TC pris? |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Det tror jeg ikke at El-Giganten er. Hvorfor ikke bare købe hos TC? Jeg tror at det bliver svært at forhandle prisen 45% ned hos mutanten... |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Well det kan blive udgangen, hvis de ikke vil gå med på prisen.
Der står stadig dernede at ingen må være billigere, og 100% prisgaranti, så det forventer jeg de lever op til. Men det er jo min kammerat der bestemmer, da det er ham der skal have det. Men umiddelbart ville jeg gå langt for det her tv, da det virker bedre end de andre vi har set på. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |