recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste LCD til max 10.000?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBedste LCD til max 10.000?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
StoneColdO Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 182
Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste LCD til max 10.000?
    Sendt: 06-November-2006 kl. 11:08
Sidder og kigger lidt på LCD tv for en kammerat.  Som overskriften lyder, så er budgettet max 10.000, gerne mindre.

Jeg har læst hist og her om forskellige modeller, og er indtil videre kommet på disse to:

Samsung LE-32R72B
http://hifipriser.dk/Products/listprices.asp?ID=244258

Toshiba 32 WL 66 Z
http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=4& ;emne=visprodukt&Gruppenr=61&ID_infoside=96274

Er der nogen der kan anbefale nogen af disse, eller har andre mærker/modeller jeg burde kigge på?

På forhånd tak.
Til top
christianrsc Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-September-2006
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2006 kl. 09:51

Hej

Jeg har selv en Toshiba 32wl66z og er rigtig glad for det! Jeg har en bror som er ved at kigge på et Sony kdlv2000, hvilket også skulle være rigtig godt. Men ved ikke præcis hvilket der er bedst. Sony'en kan fåes til en go pris her: http://www.multidiscount.com

Men Toshibaen kan anbefales!

Skriv hvad du beslutter dig for.

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2006 kl. 10:22
Oprindeligt skrevet af christianrsc christianrsc skrev:

Hej

Jeg har selv en Toshiba 32wl66z og er rigtig glad for det! Jeg har en bror som er ved at kigge på et Sony kdlv2000, hvilket også skulle være rigtig godt. Men ved ikke præcis hvilket der er bedst. Sony'en kan fåes til en go pris her: http://www.multidiscount.com

Men Toshibaen kan anbefales!

Skriv hvad du beslutter dig for.

Tak for det - rart med lidt input.

Min kammerat er mest til at se tv'et før han køber det, så det ender nok med vi må se bort fra Toshiba'en.

I stedet tror jeg vi skal på en turne her fredag, lørdag til københavnske forhandlere. Elgiganten plejer jeg at kunne presse rimeligt hårdt i prisen, ellers er der mulighed for at se på dette tv i hifiklubben:

http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Billede/LCD_TV/SHARP _LC32GD9E_LCD_TV_Soelvsort.htm

Til top
Decap_dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-September-2006
Point: 175
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2006 kl. 10:31
hvorfor kan i ikke se toshiba'en? der findes da både TC i århus og nu også kbh. Ellers er den (var ihvertfald) til at finde i El-giganten. men hvor godt indtryk dette giver ved jeg ikke...

men jeg vil også anbefale Tosh. Sony 32V2000 skulle også være rigtigt godt. Har samtidig vundet Eisa award 2006 for bedste LCD-tv. Så det er nok heller ikke helt i skoven
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2006 kl. 10:46
TC åbner først i København om en måneds tid, og da han står uden tv, er jeg ikke sikker på han ønsker at vente så længe.

Men hvis den er til at finde i elgiganten, så tror jeg bestemt det bliver den vi går efter. Hvilken butik har du set den i?

Sony ser rigtig godt ud, men desværre er budgettet presset allerede ved de 10k.

Til top
Soko Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Maj-2006
Point: 284
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2006 kl. 10:56

Hej

Jeg har Sony KDL-40V2000 og er rigtigt godt tilfreds, så det vil jeg godt anbefale i 32" også.

Soko

Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2006 kl. 11:00

Toshibaen findes ihvertfald udstillet i Elgiganten i City 2 - sammen med masser af andre skærme.

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
christianrsc Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-September-2006
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2006 kl. 11:01
Nu ved jeg godt du sagde at du ville se det før du købte det, men jeg mener at have set Sony kdl32v2000 inde på www.multidiscount.com til 8800... Det er værd at tjekke ud. Hver dag jeg kommer hjem fra skole og tænder op for mit Toshiba tænker jeg "Fanme et godt køb!"
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2006 kl. 11:20
Jeg tror det bliver en tur i elgiganten så - de bør jo alt andet lige matche TC's pris - så kan vi vurdere om det ser tilfredsstillende ud. Det bør det gøre, har jo kun hørt positivt om dette fjernsyn.

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2006 kl. 16:17
Jeg var lige en tur i Elgiganten efter arbejde.

De har Toshiba modellen, deres pris er dog 14k for 32" og 17k for 37", men er vi ikke enige om at de skal matche TC pris?
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2006 kl. 16:31

Oprindeligt skrevet af StoneColdO StoneColdO skrev:

Jeg var lige en tur i Elgiganten efter arbejde.

De har Toshiba modellen, deres pris er dog 14k for 32" og 17k for 37", men er vi ikke enige om at de skal matche TC pris?

Det tror jeg ikke at El-Giganten er. Så vidt jeg ved giver de ikke længere prisgaranti overfor andre forhandlere. Sidst jeg checkede stod det ikke (længere) på deres hjemmeside.

Hvorfor ikke bare købe hos TC? Jeg tror at det bliver svært at forhandle prisen 45% ned hos mutanten...

Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2006 kl. 16:43
Well det kan blive udgangen, hvis de ikke vil gå med på prisen.

Der står stadig dernede at ingen må være billigere, og 100% prisgaranti, så det forventer jeg de lever op til.

Men det er jo min kammerat der bestemmer, da det er ham der skal have det. Men umiddelbart ville jeg gå langt for det her tv, da det virker bedre end de andre vi har set på.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu